Challelotten skrev 2012-04-25 16:06:01 följande:
Börjar också känna något i höften och bäcken. Känner även att magen börjar bli stor så det blir en extra tyngd. Det har även känt som det har stuckit till vid ljumsken. Vet inte vad det kan vara? Bäcken som rör på sig?
Skulle tro att du svarade på frågan själv!

TheMaraja skrev 2012-04-25 16:03:50 följande:
Precis sådär var det för mig sist. Mina järnvärden var bra då, men så kollade hon mina järndepåer som var katastrofalt låga. Började äta dubbla järntabletter och vips var jag pigg igen. Jag var just så där så att det kändes som att jag sprungit ett maraton bara efter att ha gått upp för trappen hemma. Det var inte alls kul
Vad är skillnaden mellan järnvärden och järndepåer?! Dum fråga kanske...
Tesdy skrev 2012-04-25 15:32:22 följande:
Hej Tjejer.
Jag har haft fullt upp dom senaste dagarna. Fick ett positivt svar ifrån Banken i torsdags så vi skall få köpa huset vi hittat om vi får sålt vårat. Detta ledde till att mäklaren fick eld i baken och kom och fotograferade vårt hus idag. Vilket i sin tur ledde till att vi inte har suttit ner och tagit det lugnt sen i lördags morse... Vi har fixat och donat här hemma från tidig morgon till sena kvällarna nästan nätterna... Altanen skulle bli klar, allt "överflödigt" skulle bort inne i huset, rabatterna rensas fyllas på med ny jord, krukorna skulle planteras. Plattorna runt huset borstas, gräset krattas, ny papp på förråds taket, parkeringen jämnas ut... Ja som ni kanske kan förstår så har data och tv tid inte prioriteras direkt.
Så nu på fredag kommer vårt hus ut på hemnet, på måndag är det med i GP´s stora bostadsbilaga. Första visningen på onsdag och nr 2 på söndagen efter.
Måste erkänna att igår var mina SD inte roliga, men desto lugnare idag ja förutom på lillbäsen som sprattlar hej villt i skrivande stund.
Sandra1983: Vilken anläggning kör du på och vilka pass?
Idag har jag 100 dagar kvar.

Underbart! :) Lycka till med försäljningen och grattis till nya huset!