Inlägg från: Sommaren12 |Visa alla inlägg
  • Sommaren12

Augustibebis 2012

Any19877: ingen aning! Tror det borde vara sammanräknat men det är bara spekulationer.

Albasmamma: ja lite som firande blir det ju :) älskar new york, skulle vilja bo där!

• Sommaren12

Känner att jag börjar bli gnällig. Känner mig så osmidig, speciellt när jag ska resa mig eller knyta skorna. Och så trycker magen så förbannat mot revbenen och gissar på att det bara ska bli värre. Sparkarna börjar göra lite småont också. Ojojoj...

• Sommaren12

Läser era tankar kring vikarie. Kanske lätt för mig att säga med tanke på att jag pluggar å ingen kommer ta min plats men jag har ändå jobbat i sju år innan jag började plugga och kan tänka mig in i situationen. För det första, å det är ju det viktigaste, så är ju jobbet ert oavsett. De får ju inte sparka er ovasett hur bra vikarien är. 
    Sen är det ju som det är helt enkelt. Om vikarien är bra, ja då är ju alla nöjda, och när ni kommer tillbaka kommer de säkert vara glada över det också. Vad ska ni göra åt det liksom? Jag menar inte att låta nonchalant utan bara att det är inget ni kan styra över så försök släpp era hjärnspöken. Om ni oroar er så hör av er ibland under ledigheten till er chef och kollar hur saker går, om vikarien funkar och om nåt nytt hänt på jobbet. Visa intresse trots att ni är borta! Åk dit på en fika eller ring ett enkelt telefonsamtal, då märker de att ni bryr er om ert jobb.

• Sommaren12
    Challelotten skrev 2012-04-26 15:49:48 följande:
    Har kronan fått in lådor igen? när jag var där för några veckors sen sa de att de var slut och de visste inte om de skulle få mer.
    De fick in i måndags men dessa är redan slut. Står att det kommer ett litet lager till om några veckor och sedan ett större lager framöver. Verkar populära! Jag vill med ha en...
    Karo77 skrev 2012-04-26 16:54:27 följande: