• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Ursäkta språket!
    Fy fan vad slut jag är nu!! Gått en heldag på Kolmården. Med två treåringar. Say no more. Parkerade min "ladugårdsvägg" till röv (som min mor?!?!?! Så fint kallade den.) i soffan nyss, stönade och ojade mig i tio minuter för att sedan förpassas till sängen. Jag kommer inte kunna gå ur den i morgon!!

Sd och sparkar och foglossning, mutt-bråck och tryck neråt...

Älskar att läsa ikapp hur mkt ni hinner med på en dag när man är utloggad!

Napp- ja om det verkar behövas. Ska dock vara snabbare på att bli av med den än med dottern som fortfarande sover med sin... Fyllde tre år idag....

Katten- styrkekram! Älskar dig om du sparkar honom på pungen och säger sådär!

Sommaren- herrejösses! Kan man ha så mkt otur med en vagn man inte ens börjat använda..... Usch.

Nu kom jag av mig... Godnatt snyggon!

• Ellenbmt

Grizabella- tack för en bra blogg :) nu har jag gjort tårtfynningar och marängcrem till dotterns kalas på söndag :)

• Ellenbmt

Jag smörjer med mandelolja när jag kommer ihåg ofta efter dusch. Masserar inte näven gnider in bäst jag når och förmår! Gjorde samma sist, sprack över klitoris och något stygn inne i gick jag med men inte bakåt något alls!

• Ellenbmt

Jag drar med in magen i tron om att folk ska komma förbi eller lite av vana när man speglar sig :)

• Ellenbmt

Om man skriver om sånt som avnavling i fl-brevet, måste man ändå påminna dem?
    Vilka ställningar spricker man minst i?
    Ninime- vad kostar en doula?

• Ellenbmt

Känner att jag som var då trygg förra fl är nu mer nervös över nästan allt.... Vart kan jag läsa på om allt ni pratat om? Hittar inga bra sidor alls?!

• Ellenbmt

Sommaren- blöjhink är inget du måste ha! Köp hundpåsar. Vi provade två men det luktar massor. Ena var gratis och andra svindyr från babyproffsen.

• Ellenbmt

Usch jag önskar att jag kunde veta innan hur de är på Eskilstuna. Jag har hakat upp mig på att Södermanland verkar vara en fattig och snål kommun och att alla är bittra som jobbar kommunalt el liknande här...
    Saknar Mölndal. Jag får åka ner och bosätta mig tillfälligt i Gbg från v 38..... :)

• Ellenbmt

Mammsen, ninime och julies. Tack för bra tios och bra skrivna saker helt enkelt. Hade nog nån panik igår, känns mkt bättre idag!
    Kram på alla

Svar på tråden Augustibebis 2012