• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Astro- du verkar vara supermorsan!
    Katten- jag tror vi har det liknande med stubin sambo och barn, en känsla jag får när jag läser dina inlägg.
    Vaknade igår och bråkade skrek och grät ikapp med dottern enda till alla på kalaset kom kl 14. Mådde skit!

Igår efter barnkalaset låg jag en timma i sängen och grät och försökte få i mig vatten, då jag missat att dricka under dagen, skulle sedan gå ur sängen, men insåg att det var kört, två knivar i svanken, behövde genast kräkas, sambon fick bära mig till toan så jag kunde kräkas, sen låg jag där i en hög å grät ett tag. Sen nattade vi dottern tillsammans, sjukt att få hjälp?! Min kille jobbar runt 200timmar i månaden utan överdrift och när han kommer hem tjurar han och lägger sig i soffan. Om jag vill ha stöd brukar han tycka att jag är hypokondriker och gnällig. Men igår var han den fina kille jag föll för. Fint att se en glimt av honom.

Bullen- samla kraft inför kalaset! :) ta inte på dig för mkt.

• Ellenbmt

Jag längtar efter gymmet. Där har jag min egentid och rensar huvet med hög puls och svett... Nu ligger jag bort dagarna i soffan.
    Jag älskar min dotter över allt annat, och paniken som uppstår i huvet när jag kommer på att hon snart har en konkurrent får mig svajig. Men jag önskar att jag kunde gå en dag ensam.

• Ellenbmt

Låter som förlossning på g ninime, 1177 råder alltid till akuten istället för fl. Styrkekram och hoppas allt går bra!

• Ellenbmt

Jag hörde att man inte skulle använda zon eller liknande, men någon här i tråden tipsade om något annat, kan det varit Detgodalivet?
    Hoppas du blir bättre

• Ellenbmt

Ang träning: jag har alltid tränat 3-4ggr i veckan både jogging och gym även hela förra graviditeten, men nu började ju denna grav. Med illamående från v.5 till v 23 och då var foglissningen snabb att ta vid så här går jag till dagis vilket blir ca 3ggr i veckan och enkel väg tar det 8 minuter i gravitdakt nerför och 15 uppför hemmåt.

Har panikångest och haft problem med synen på kroppen sedan jag började fyran som barn, så att inte träna nu är det värsta jag genomgått ever!! Dessutom har jag ju gått upp runt 17-18 kg redan....

• Ellenbmt

Gud vad skönt att det går bra med lilla Sofia!

Kram till dig katten! Och till er andra som har ont och är trötta, eller av annan anledning vill ha en kram :)

• Ellenbmt

Hejåhå- jag har ett ärr från en äggstocksoperation, det ärret är med helt utan känsel, vet inte alls var de skar innuti och har nog inte ont av det, men utanpå är det uttöjt och utan känsel som du beskriver.

Ninime- jag vaknade halv fyra, låg där vrålhungrig och kissnödig, vågade inte gå upp för set är kritiska timmar hos dottern, somnade om efter sex. Klockan ringer sju. Inget kul alls.

• Ellenbmt

Aha okej. För mig är det ärret och huden runt om.
    Ingen kollade upp det när jag väntade dottern så jag bara antar att det inte är någon fara innuti heller....

Skulle dock vilja ha ett till ul bara för att ;) vill se vad vi väntar, men i vårt län kostar det 1500 kr. Inte värt.

Tror den lilla i magen har bytt spelplan igårkväll, mer på vänster nu än innan. Och mkt nere vid blygdbenet...

• Ellenbmt

Vilken underbar dag vi har i solen! Men ändå är jag rastlös!?

Svar på tråden Augustibebis 2012