• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Jag letar efter en bellybandit på olika köp och sälj siter, gissar på att jag som i vanliga fall är en 34-36a borde ha xs. Dock är jag ju 44 nu...?!

• Ellenbmt

Ninime- det är ju trådens 4e tillskott egentligen :) lilla Sofia och tvillingarna

• Ellenbmt

Idag har jag med varit hos bm, hade ökat rejält på sf måttet på fyra veckor. Dock läste jag inte vad sf måttet var, såg bara att kurvan var mkt uppåt.
    Sen hade den äntligen vänt sig neråt! Inte fixerad men iaf rätt sida upp. Skönt.
    Nästa träff fick jag 24/7 kändes väldigt sent?

• Ellenbmt

Katten- jag förstår ditt gnäll! Man måste gnälla, vi står ut med mkt dessa nio månader... Jag känner mig helt knäckt och överkörd i svanken idag, och skinnet på magen stretar och kliar...
    Jag vill med ha ut min bebis nu! Jag orkar inte vänta mera... Tänk om jag går över fast dottern kom 10 dagar före bf? Isåfall har jag minst sex veckor kvar... Det klarar jag inte av!! Max fyra sen skiter jag ut ungen!!

• Ellenbmt

Mmm, asså jag är inte på att ha ont efter förlossningen heller. Jag vill ha allt som det var sist!! Fast med mindre slapp ändtarm ;) släppte rätt mkt ofrivillig gas i någon vecka!! Haha.
    Sist var jag smal-gravid, med värsta flåset, glammiga outfits, höga klackar, bra värden på allt. Fixerad unge vid v32 och ut kom hon kvickt å fint v38, inte så ont och inte så läskigt. Bara peppande å härligt.
    Nu gör allt ont å ful känner jag mig.... Blä!!!!

• Ellenbmt

Ar- bra jobbat! Jag önskar att jag kunde ta tag i lite försäljning.... Blir aldrig av. Har kläder och barngrejor i överflöd....

Glad midsommar på er alla!

• Ellenbmt

Usch mammsen vilken röra!
    Fast om det ändå är osämja kanske man kan utesluta vissa deltagare ändå, trotts sura miner. Om det ändå är sura miner lixom?....

Ta det lugnt och var ego sommaren!

Kram på er alla med jobbiga dag idag!!

• Ellenbmt

Igår kom det slemproppsbitar från morgon till kväll, från lillfingernagel små bitar till klumpar på ca en tesked tror jag. Inget blod i. Funderar på å ringa fl om de vill kika på tappen men jag antar att de har vettigare saker gör sig, har inga regelbundna sd eller så heller, men bebisen ligger åt rätt håll och jag har ganska mkt sd och tryck neråt. Inget smärtsamt. Sist hade jag dock bara små lätta sd två timmar som öppnade mig 4cm utan att jag la märke till det....

• Ellenbmt

Är ju bara v33-34, 34-35 om jag får bestämma :)

• Ellenbmt

Jag överanalyserar med. Och googlar. Min kille brukar kalla mig miss google.

Känns som magen sjunkit mkt med idag, men det är väl egentligen bara å vara tills ungen poppar ut, varför undrar man egentligen lixom. Ska försöka vila lite mitt i kaoset här hemma nu tänkte jag....

Svar på tråden Augustibebis 2012