Augustibebis 2012
Nej nu tar jag snart och låser in mig på "mitt rum"... Fasen va hon tjatar. Jag har så ont och är så helvetes trött!! Ge mig en barnvakt eller en lekkamrat till stackars tjejen. Fy vad dålig jag känner mig...
Nej nu tar jag snart och låser in mig på "mitt rum"... Fasen va hon tjatar. Jag har så ont och är så helvetes trött!! Ge mig en barnvakt eller en lekkamrat till stackars tjejen. Fy vad dålig jag känner mig...
Cck- jag tycker man kan ha den påbörjad från v 30 utan att skämmas det minsta ;) sen får man ju ta det sista när man åker för hygiengrejerna använder man ju dagligen...
Från v 37 kan man ju vara redo på att föda när som hellst...
Oxlebo- damma här.. Fast jag tid fram godis och film... Supermorsan.se fandå....
Tack stövelkatten :)
Jag känner att situationen där min sambo jobbar två heltider hela sommaren är ohållbar. Hur gör alla singelmorsor?!
Sommaren- vi har en gallerfilt till tex vagnen/bilskyddet, mest att hänga över för skydd/mörker/avskärmning.
Sedan en typ flanellfilt att ha som täcke, egentligen helt onödig :) sedan två "riktiga" i vad heter det?..... Sånt lite dyrare mjukt men ändå lite som tovad ull... Måste googla en länk så du fattar ;) dessa två är bra att ha som varmare filt, eller att rulla ihop till sängstöd, eller att lägga ut på soffan som "kräkskydd" eller you name it....
Nej sommaren jag hittar ingen länk. Men det jag menar är lite filt-liknande mjukt tyg... Även de på typ hm är ju bra, kanske lite för gosiga för min del, fluffet blir så kladdigt fort.
Vräk på om du har råd, en bra filt har man i flera år, min dotter han den här filt-filten över benen i bilen på vintern i vagnen på dagis när de sover och till dockorna...
Varit på akuten efter att ha ringt 1177 för en muskelinflamation. Fick ingen hjälp alls. Det läkaren sa var exakt samma som 1177-tanten. Att antiinflamatoriskt är farligt och att citodon inte bör tas.... Så jävla hjälplöst. Arg blir jag med när jag löste barnvakt osv för att ta mig in till sjukan... Suck.
Känns så hjälplöst att inte kunna röra armen nämnvärt och dottern vill ha hjälp med massor av saker som gör ont. Sorry för OT!
Anneh- jo det var dit dom tyckte jag skulle eftersom det är helg och vi bor i en pytteliten håla där allt annat är stängt.