• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Här bärs det ved och barnvaktar treåringar :) fullt ös medvetslös...

• Ellenbmt

Så dubbla känslor Roos! Både skönt att inget var på g ännu, men ändå lite typiskt på nåt vis!

• Ellenbmt

Ska läsa direkt Angelica!

Har samma syn som Detgodalivet ang. Dop, men förstår att många vill ha traditionen bara för att. Vi hade namnfest med massa kakor och bullar och barn i alla åldrar. Superkul!

Jag ringde aldrig, men jag borde nog göra det om det är samma i morgon, tokigt mkt sd, inga som gör ont ännu men kan ju som sagt va bra å kolla upp ändå.... Måste haft en lyxgraviditet sist, tänk om detta ska fortsätta i typ sex veckor till?! Jag kommer va helt slutkörd vid bf!!

• Ellenbmt

Sommaren- alla babysitters med "krage" på kam du ha från start, sen vill man ju ha bälte på när de är så små. Annars tror jag att ett hemgjort/köpt/rullade handdukar- babynest låter dig duscha osv första veckorna.
    Diska,tvätta och fixa annat gör du lätt med bärsele/sjal annars?

• Ellenbmt

Sommaren- mammsen svarade :) jag antar att det är ännu en fråga som man känner olika i, jag hade ju en tok-aktiv tös från dag två i livet, stark i ryggen och nacken och rörlig som attan, utan kragen ramlade hon bara "ur position" oavsett om babysittern var i vågrätt läge eller lite upplutad.

• Ellenbmt

Spontanköpte precis en bilstol till dottern, som bebisen även kan ha... Dyrt men kul :)

• Ellenbmt

Mammsen- jag menade mer som kant lixom, min babysitter var ganska kantlös, är inte heller så pjoskig med sånt där, menade mer att jag behövde den, som ett slags -extra-ligg -där -du -ligger -stöd... Kan fasen inte ens få ur mig hur jag menar! :)

Hur som.
    Sommaren- tittade på stokkes bounce eller vad den hette idag, hade jag haft råd hade jag köpt den!

• Ellenbmt

Sommaren- Jag vet! Vi med. Finns en toksnygg, ska googla och se om jag kan hitta vilken jag menar......

• Ellenbmt

Sommaren- googla bloom babysitter, finns tusen olika asfräscha varianter!!

• Ellenbmt

Ja Godisbit det var en skojig tråd!

Har nog lite att lägga till i den för egen del men jag har inte skriv motivationen.

Idag vaknade jag helt öm i skinnet på magen och musklerna.... Trött livmoder kanske.,.

Svar på tråden Augustibebis 2012