Augustibebis 2012
Eftersom läkaren inte ens tog i mig vet jag inte om det är muskel eller led katten? Provade med varmt igårkväll och det gjorde tokigt ont....
Fick ringa mamma nyss, vet inte om jag är påväg att brista totalt eller om det bara är rn jobbig vecka... Vilade på soffan med dottern som var helt slut, när jag skulle väcka henne grinade hon hysteriskt i 53 minuter exakt. Skrek och hostade och grät av ingen so
Hellst anledning mer än att jag sa att hon inte fick sova mer eftersom hon då är vaken i natt. Slutade med att jag ringde min torra tjuriga morsa och grinade efter hjälp. Varpå hon suckar otrevligt och åkte hit. Sa åt mig att ta mig samman och att "ja, jag förstår inte hur fan di ska klara av en till?! Så jäkla dumt av er" asså tack mamma för att du är barnvakt åt mig en timma så jag går samla tankarna men va fan lixom?! Först flera månader av hån mot min vikt (hon är själv överviktig och jag har kämpat med ätstörningar och undervikt sedan 13års ålder) sen komma med påhopp?! Hon vet ju om att min rygg är paj, min sambo jobbar två heltider och vi är nyinflyttade utan direkt gemenskap, jag är höggravid, jag har fittbråck, jag har foglissning. Allt detta vet hon, men ändå kan hon inte för sitt liv förstå hur jag ska orka med ett barn till? DÅ BARNET KOMMER ÄR JAG JU MIGSJÄLV IGEN!!! Arjhg! Sorry för ot igen men jag tror jag spyr på mitt liv snart!