• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Eftersom läkaren inte ens tog i mig vet jag inte om det är muskel eller led katten? Provade med varmt igårkväll och det gjorde tokigt ont....

Fick ringa mamma nyss, vet inte om jag är påväg att brista totalt eller om det bara är rn jobbig vecka... Vilade på soffan med dottern som var helt slut, när jag skulle väcka henne grinade hon hysteriskt i 53 minuter exakt. Skrek och hostade och grät av ingen so
    Hellst anledning mer än att jag sa att hon inte fick sova mer eftersom hon då är vaken i natt. Slutade med att jag ringde min torra tjuriga morsa och grinade efter hjälp. Varpå hon suckar otrevligt och åkte hit. Sa åt mig att ta mig samman och att "ja, jag förstår inte hur fan di ska klara av en till?! Så jäkla dumt av er" asså tack mamma för att du är barnvakt åt mig en timma så jag går samla tankarna men va fan lixom?! Först flera månader av hån mot min vikt (hon är själv överviktig och jag har kämpat med ätstörningar och undervikt sedan 13års ålder) sen komma med påhopp?! Hon vet ju om att min rygg är paj, min sambo jobbar två heltider och vi är nyinflyttade utan direkt gemenskap, jag är höggravid, jag har fittbråck, jag har foglissning. Allt detta vet hon, men ändå kan hon inte för sitt liv förstå hur jag ska orka med ett barn till? DÅ BARNET KOMMER ÄR JAG JU MIGSJÄLV IGEN!!! Arjhg! Sorry för ot igen men jag tror jag spyr på mitt liv snart!

• Ellenbmt

Tack sommaren. Och ni andra med. Jag tror du fattat läget ändå... Mina päron har aldrig varit mkt för varken prat eller fysisk kontakt, därav har jag en rätt klurig uppväxt och mkt dålig kontakt med föräldrarna även om vi träffas ofta sedan vi flyttade hit. Mamma är klurig som alltid reagerar så jävla konstigt?

Nu är jag hos dem och ska få grillat, känns lite bättre men jag har alltid den där gnagande känslan av att vilja prata ut, men det går inte (har provat många gånger )

Tack för allt stöd. Hjälper mkt att bara få klaga!

• Ellenbmt

Håller med den som sa att vi borde bo närmre så vi kunde ha typ gnällfika :)

Undra varför alla ser ut att ha set så lätt, just när man själv känner att det är omöjligt att pussla ihop livet. Längtar så förbannat efter bebisen och kroppen och orken!

Jag tror att min bebis är enorm.... Den är nere djupt mellan benen på mig, uppe ända under brösten, (kan vila hängpattarna på bebisrumpan) sedan sparkar den hårt på vänster sida i mitten på magen...

• Ellenbmt

7eH- han har en knepig tjänst... Anställd för Tommy myllymäki på Julita Wärdshus, det är en säsongs restaurang och därför jobbar min sambo med timmbank och 80procent lön, sen på hösten och våren jobbar han bara lördagar och söndagar.... För att gå ut lön på hösten och våren måste han jobba in den tiden under sommaren och december.
    Dessutom är han chef och har mkt tid utöver timmarna på jobbet då han kör administrativt och promoting osv osv. Knöligt och inte så familjärt

• Ellenbmt

Mija- för mig fungerar ingenting heller, förutom!- losec 24/h som jag tar tillsammans med mjölk. Utan mjölk får jag ingen verkan?!

Tack alla ni för att ni finns trotts mina ot problem! Kraaaaaam!

• Ellenbmt

Avis på alla som får gå till bm! I min kommun får man bara en inskrivning, ett rul, en uppföljning v26-28 och en 32-34 och sen en veckan innan bf

• Ellenbmt

7eH- södermanland, Vingåker. Alla kommuner runt om Vingåker har mera besök och mer aktiviteter för gravida. Min bm gick på semester nu till 27/7... Orkar inte träffa någon ny nu, men jag skulle egentligen vilja ha lite mer koll på storleken av bebisen.

• Ellenbmt

Gud va härligt Angelica! Lilla fialottan, tänk att hon är så stark! Fortsätt i samma takter :) stor kram till er!

• Ellenbmt

Ang förvärkar. jag hade varken sd eller värkar sist.. Vattnet gick, vi åkte in på koll. Öppen tre eller fyra, fick sd först två timmar efter vattnet gått. Sex timmar senare var hon utre, bara sista 45 minuterna med krystvärkar var jobbiga.

Svar på tråden Augustibebis 2012