• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Jloow- det är sjukt sällsynt med julaftonsöppet. Ofta finns det catering, det gör de flesta gladeligen då många har öppet till 23/12. Dufweholms herrgård, Julita Wärdshus är de jag vet i mitt område som är värda priset på catering. Är man en stooooor grupp minst 20-25 p så kanske de har öppet för er skull om man bokar nu typ :)

• Ellenbmt

Åh. Satt mig med ett iskallt fotbad nu. Mina tår hade nästan växt samman av all vätska.

Jag håller med mammsen om de där nättrosorna och blöjorna, men jag är även funtad som jguz- jag måste se okej ut för att må okej.

Min bebbe har möblerat om sig i magen idag... Jag har en hård knöl som sparkar hårt och ryckigt i högra sidan. Där har tidigare ryggen varit, när huvet var neråt. Känner fortfarande samma tryck neråt och känslan av ett huvud där nere, men det går inte i hop med sparkarna.... Obehaglig känsla.

Hade en fin vän med hennes familj hos oss ikväll. Skrattade så vi grät åt allt. Så kul! Behövde det, varit tjurig lite väl länge nu :) i morgon blir det besök på smultronstället i Söderköping. Googla ni som inte vet ;)

• Ellenbmt

Cupcake- de första dygnen kan man lätt göra av med 10 blöjor....

• Ellenbmt

Det är nåt mer, kalk och nåt? Kvitamin....

• Ellenbmt

Vi har bara våtservetter. De som är parfymfria och fria från annan skit :) typ gekås, liberos osv. Hon har aldrig varit röd eller annat obehag.

• Ellenbmt

Gadget- tygblöjor är inte så jobbigt som det låter. Dock behöver man nästan ha tvättmaskin hemma.

• Ellenbmt

Börjar man med vanliga så byter man nog inte. Fast jag har ju libero och är nöjd med det. Hade jag haft råd med "engångssumman" med tygblöjor 09 när dottern kom så hade jag kört på tyg. Många vänner hade tyg. Men det kostar ju några tusen att köpa på sig allt man behöver.

Svar på tråden Augustibebis 2012