Augustibebis 2012
Om man verkligen vill ha ett tul, hur gör man då? Ljuger om skada, betalar, eller bara tjatar? Min bm är på sem. Och mvc är nu i annan stad i fyra veckor....
Om man verkligen vill ha ett tul, hur gör man då? Ljuger om skada, betalar, eller bara tjatar? Min bm är på sem. Och mvc är nu i annan stad i fyra veckor....
Min anledning är att jag glömde fråga min bm vad hon trodde ang mitt konstiga sf-mått. Vet sedan innan att min bm är vimsig och lite slarvig så hon kan ju bara ha mätt fel, men jag har legat mellan två sträck i en jämn kurva tills nu senast, då var jag uppe över den övre linjen?! Hörde aldrig om hon sa måttet, men jag såg när hon ritade in kurvan, och så sa hon typ "oj oj oj då, haha" sen pratade vi vidare om det vi pratade om tidigare... Och jag kom lixom av mig. Sedan dess har jag undrat vad måttet låg på och om det innebär en jättebebis....
Citat: "Om barnmorskan ser att kurvan planar ut, alternativt minskar eller ökar snabbt gör man en extra kontroll, med ett sk tillväxt-ultraljud, för att se att allt står rätt till." från niomanader.se
Min dotter kom i v 38 så jag har det som milstolpe. Är 35-36 idag. Ska ringa Mvc i stan sen och kolla vad de säger om saken med tul...
Ja jag är beredd på övertid jag med, men jag lär tvinga sambon att göra några "hinnsvepningar" innan 42!! ;)
Rakar förresten våfflan så gott det går med gilette for men. Har en pall som jag lägger en spegel på sen gränslar jag, men alltså jag får så ont, och massor av sd och håll...
Lihon- min har oxå alltid under 135....
Jguz- hur hittar du alla boxar?!
Hej gipsy!
Har inte du följt oss länge? Känner igen ditt nick?
Tackjguz!
Någon som kostar något?
Nu ska min kära älskade trötta sambo fp klippa mina tånaglar.... :)
Fasen. Vaknade när sambon kom å la sig.... Klarvaken. Räkna får?.......