• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Vad fint sommaren!! Underbart med mkt kläder, de kommer gå åt!

Önskar att min mamma brydde sig?! Hon verkar helt nollställd. Flickan vi har får traderafynd varannan dag, men först sedan hon fyllde två (ett år sedan) har mamma vågat sig på att lära känna henne.

Sitter här hemma idag med svullna fötter och händer och en dotter som är galet pirrig inför imorgon, då vi ska till astridlindgrensvärld. Hur ska jag orka?! :)

• Ellenbmt

Här är en till som inte kan vila på dagen. Jag har två stora projekt på gång och så en villa med trädgård och en treåring. Finns fler i gruppen som har det mkt värre än så, men för mig känns det övermäktigt! Projekten jag har är roliga och håller mig igång, men allt det andra blir otroligt drabbat...
    Jag bygger om tvättstugan så vi får bänk och plats att hänga upp tvätt osv, även lite rör-jobb. Sedan renoverar jag en gäststuga, även där lite bänkar som byggs och gardiner sydda och väggar målade, lister och skåp och inredning kvar, en vecka på mig sedan kommer gäster dit :)

• Ellenbmt

Ja svipp!- här bjuder vännerna min sambo?! Men inte mig, jag brukar vara välkommen men de brukar göra det tydligt att det ska drickas sprit och att vår dotter inte kan vara med... Mkt yngre kompisar här, runt 22-23. Min sambo är tyvär bra på att vara 20 för tillfellet.... Suck.

De som ringer ringer sällan och mest för att de själva är uttråkade och vill ha kaffe typ.

Jag är en stalker på de få jag känner med barn, så att jag inte ska dö av dåligt samvete över dotterns energi...

• Ellenbmt

Suttit å klockat värkar i två timmar, 20-50 sekunder korta, en till fyra minuter mellan, oftast två minuter mellan. Nu när jag tänkte ringa fl och råda lite om jag borde kollas upp eller sova på saken så avtog det tvärt... Guess i dont need to call :)

Svipp- ja ibland vill man byta gemenskap! De "vuxna" vänner vi har med barn är kanon men de har sällan fester, vi brukar oftare vara värdpar...

• Ellenbmt

Heja ninime! Hejja hejja! Håller mina trötta tummar.

• Ellenbmt

Inga mer värkar. Ska sova nu. Kram på er

• Ellenbmt

Åh ninime- snart så! Molvärk är bra värk :)
    Jag hoppas på en dag utan sd eftersom vi är i Vimmerby på semester!

• Ellenbmt

Nettan- har oxå bf 10/8 fast jag är bestämt övertygad om en felberäkning på en vecka då vi har generiskt pytte barn och vi hade ett samlag den månaden.... ;)

Men men, vi åker redan i morgon igen, Astrid var kul trotts spöregn merparten av dagen...

Ang. Våldtäkt på fl och bb- jag blev mkt illa behandlad på Mölndal i Göteborg av amningshjälpen. De skruvade mina vårtor, höll min dotter uppochner över min axel och klämde å nöp. Tog beslut att jag var tvungen att ha amnings napp för mina vårtgårdar var för hårda eller stora eller nåt? Och sedan så fungerade aldrig amningen pga amningsnappen!! Dock var förlossningspersonalen helt felfri!!

Svar på tråden Augustibebis 2012