Augustibebis 2012
Väcktes av dottern nyss, hon ville bara veta att jag fanns..
Nu blev jag vrålhungrig och bajsmödig!
Typiskt!
Väcktes av dottern nyss, hon ville bara veta att jag fanns..
Nu blev jag vrålhungrig och bajsmödig!
Typiskt!
Jag har banan vid sängen, och vatten, och novalucol.....
Babyhummingbird- sluta med avslutat samlag?! Har det varit ert prev. Medel tidigare?!?! Jag blir gravid om jag ser en snopp på tv, hade aldrig klarat att vara utan p-piller el liknande!! Så olika man är skapt. Båda våra graviditeter beror på slarv med piller... :)
Hehe, men det är ju typ sant ;)
Tessanbessan- Word ;)
Kampis, jag har haft så sedan december.... Sjukt!! Finns inget att göra men bm rekommenderar högt belägen ofta och stödstrumpor. Hjälper måttligt. Finns de som fryser bindor
Det låter nästan som panikångest babyhummingbird? Men jag känner igen det,
Jag har med det där trycket över bröstet och så slår pulsen stenhårt och långsamt när det blir så. Kanske kan va en gravidgrej? Jag har haft så länge!
Hoppas era killar är lika trasiga och bakis som min var efter den där kaosfesten, (om ni minns) kram till er!
Idag kommer min världsbästa vän från Göteborg! Ääääääntligen. Vi sågs sist i julas.
Eight-Åh vad kul med husvisning!! Håller tummarna. Jag är med svullen å rapig.... Gasig... Usch man är fasen inte sexig nu du!!
Önskar att det var värt pengarna att köpa lite nya grav.kläder...
Bella- samma här, det är ett hormon i kroppen som tömmer systemet inför förlossningen, kan pågå någon vecka in fl....