Augustibebis 2012
Kan inte sova.... Gråter snart.
Kan inte sova.... Gråter snart.
Efter att ha varit vaken till fyra i natt från halv tolv, så gick jag ut i bilen å satte mig å sov (vi campar i stuga och min mamma drar timmerstockar!!) när jag efter mkt bök, somnat i bilen så vaknade mamma, vid fem över fem och gick ut å rökte, vipps va jag vaken igen... Kul
Jag gillar med profylax å dykarmetoden. Känns mer positivt än att hetsa i sig gas....
Åh fy!!
Åh jag typ älskar er alla :) hade jag inte kunnat klaga hos er så hade väl min sambo klippt av sig öronen!
Back to sexy, och hur får jag tyst på bebisen?! Två trådar jag gärna kommer hänga i sen :) även "vilken bebis gör vad-när-" (utan skryt) ....
Spännande å se om naimisens pojke kommer vara den tystaste och kattens bebis den med mest hår å min kanske har kolik? Kul å se!
Oj ninime! Hoppas! Vatten ska väl inte lukta alls, det är väl bara att om det luktar bör det lukta sött/salt inte illa. Om det var klibbigt så kan det ju vara slempropp inblandat... Har du tänkt på nån klick i magen? När mitt vatten gick kände jag TYDLIGT att det klickade till och sprack. Vet fler som känt så men såklart inte alla :)
Min har skruvat på sig redigt en halvtimma nu så jag mår helt illa, det gör skitont i ljunskarna....
Jag och min sambo hade doggysex (paus för innre bild)- (förlåt för bilden)- förra gången i v37, vipps kom det en störtskur, alltså som en fontänorgasm fast utan orgasmen, genomskinligt, inte kiss, vi ringde in å det var flytisar.... Så man har ju endel mysko vätskor i sig....
Konstaterar bara.
Gud vad man lär sig här... Så mkt att tänka på.
I morgon ska jag packa bb och fl väska, känns som att fr.o.m. Igår kan det ske när som hellst, går säkerligen över tiden, men det känns så himla klart nu.
Godnatt.
Hoppas alla kan sova inatt.
Kram
Under min fl med dottern så skrek jag i 45 minuters krystande meningar i stil med " nu bajsar jag!" "ahhh! Jag bajsar på mig" "jääääävlar vad skitnödig jag är!!" men jag vet inte om jag bajsade....?
Sommaren!- Ta med en termos om du känner dig osäker. Köp en som är lite större än en 33cl flaska, det passar till de flesta skötväskor och är en bra mängd. Tycker jag iaf!
Idag har vi boat som fasen! Köpt ny tv på impuls!?!?- möblerat om hela vårt gigantiska vardagsrum, packat undan fyra flyttkartonger med "bråte", målat färdigt en gäststuga och gjort det till ett "hotellrum" med kaffebryggare, tekokare, minibar osv! Tokfint! Även nästan klara med barnrummet.
Dock får jag lida för detta påhitt, värre foglossning än detta har jag aldrig upplevt! Stackars er som har/haft såhär ont!!! Kan bara sitta upprätt, kan inte röra benen öht!!
Imorgon kommer våra gamla grannar från götet! Så härligt att visa upp vårt fina hem för dem!!
Jag minns dig med babyhum- kul att du vill va med å prata strunt-gnäll-pepp-bebis igen :)
Alla andra ni doldisar är såklart med välkomna!!
Nu händer det grejer här igen.... Under bara några timmar har magen markant sjunkit mera, naveln har utplånats totalt och bebisen är sjövild, flytningarna och , ursäkta mig, bajset, har flödat!! Trodde nästan att jag skulle få somna på toan! Haft tokdiarre fast i små, små, små mängder åt gången... Även mera ömhet och tryck i ljumskarna... Whats going on!? Djup fixering eller vad tror ni?
Ska iaf försöka sova nu, men min foglissning och min avdomnade vänsterarm gör att jag kommer vara vaken ett tag till fast jag inte vill..