• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Jag är kockutbildad och dörmed även utbildad i hygien osv och kan instämma i faran av att äta jord, det är många bakterier i jord som våra magar har svårt för så håll era craveande fingrar i styr! Man jan bli svårt magsjuk.

Sommaren- om bara några månader kommer di vara proffs på DIN bebis :) va så säker!

• Ellenbmt

Katten och anneh- det var ju exakt det dör jag Skrev om igår när vi pratade om flytningar eller vattenavgång i toan... Det var på mig bara vanliga flytningar, men bara en vecka efter kom coco :)

• Ellenbmt

Katten- haha! Ja jag med, en super Squirt haha :) fast jag kom lixom inte, det squirtade ändå... Sjuka underliv!!

• Ellenbmt

Åh babyhummingbird- Han är säkert hur helig och trogen som hellst, men usch jag förstår dig! Min sambo hade inte fått gå... Jag hade vägrat. Men om han nu hade gått ändå hade jag försökt se det som "lite kul för honom nu när jag är så tråkig" och att man "har en" tillgodo sen lixom... Men nej jag är då känslig så jag hade gråtit bara....

• Ellenbmt

Lilla katten- hur mkt får du stå ut med. Känns som mon smärta är oöverkomlig men din låter faktiskt värre! Skönt att komma ut iallafall.

Appropå svartsjuka har jag med blivit hemsk. Fast jag visar det inte heller, men jag går å lägger mig tidigare än honom varje kväll, sen ligger jag och lyssnar ifall han skulle "ta saken i egna händer" istället för att komma till mig, råkade komma på honom förra veckan å sedan dess känt mig så ful å fet, som att han inte vill ha mig längre, men jag antar att han måste få göra sig av med lusten någonstans, bättre själv hemma än med nån annan... Men jobbigt att jag är sotis på hans höger lixom...

• Ellenbmt

Går alltså å lägger mig av trötthet, sen besatt av tanken, å kan inte somna, lägger mig inte tidigt för att snoka... :)

• Ellenbmt

Ja så fort jag får gå till gymmet igen å känna mig snygg så får jag nog bättre självförtroende igen... Just nu är allt bara blä!

Nu ilar det å trycker på, lite lös i magen å småskvätter kiss. Kan inte bebisen bara kila ut nu?!

Köpte en snuttefilt från kids concept pumpkin idag. Ugglor :)

• Ellenbmt

Jag blir mest ledsen och deppig. Hoppades med att han va nöjd med mina blowjobs :)

Suck.

Nu försvann fotknölarna...

• Ellenbmt

Ser väl mest ut som riktigt seg äggvita

• Ellenbmt

Mmm jag har släppt klumpar till och från jättelänge.... Det återbildas ju och löses upp av mkt sd har jag för mig, men från nu borde det inte återbildas? Vi har snaaaaart våra bebbar!

Svar på tråden Augustibebis 2012