• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Dock inget säkert tecken på fl, men ändå ett tecken lixom...

• Ellenbmt

Sommaren- det värsta med spädisar och sömn är nog att de vaknar när man själv just somnat om osv...

Lijon- mitt vatten gick med ett splash en "vanlig dag" v38, inte en sd eller värk innan det....

• Ellenbmt

Mammsen- titta in oftare jag gillar dig :)

Jag som älskar baaaaad, nu vill jag inte bada mer...

För pyamas! Gärna med dragkjedja utan fot.

Trodde recinolja var för håret å hård mage...

Min sambo som lovat att hålla sig nykter sedan en vecka tillbaka sitter nu med en go vinfylla i soffan med en vän.... Suck.

Tumla aldrig bebiskläder, de blir breda och fula jättefort. Stor kram och så, lider så med dig som krympte dina!

• Ellenbmt

Astro- visste du inte om sjukdomen sedan innan? Styrka till er!

Här ligger man klarvaken sedan ett, somnade efter tolv.... Har vänner hör som sagt, en treåring med sömnproblem... Hjälper tyvär inte min sömn. Tur man älskar dem!!

Halsbrännan vill inte ge med sig....

Mjölken rinner...

• Ellenbmt

Vi blev lurade på babyskydd i Örebro på babyproffsen! Orkade inte med kärringen i telefon så vi gav helt enkelt upp. Köpte en stol från 10kg till 25, utlovade att den gick att vända på sen osv. Kon hem, monterade den, läste manualen, man får inte vända skiten å mon dotter är 95 lång nu och kommer aldrig få plats med benen till hon väger 25kg!!

• Ellenbmt

Bra kämpat sommaren!!

Jag når ingenting "där inne" är så nyfiken... Hur fasen når ni in??

• Ellenbmt

Måste fråga en akut fråga!
    Vad hade ni gjort i mitt läge?
    Min pappa ringde för en timma sedan och skrämde livet ur mig, han hade blivit överkörd över bröstet och ville att jag skulle ringa 112, fick såklart chock och sd och illamående och hela baletten, fortfarande i chock men lugnare då han är i ambulans påväg till sjukan å inte så medtagen verkar det som.... Dock ovisst med innre skador.

Kan bebisen påverkas av min chock? Vi har gäster och barnen hemma och alla har druckit utom jag osv....

• Ellenbmt

Usch sån kväll!! Pappa verkar vara den 40-50 talist han är, han säger typ äsch! Åt det hela. Men han fick åka ambulans till Eskilstuna för röntgen osv, han låter trött på rösten men han pratar ju... Trodde hans sett sin sista gryning lixom!! Kram på er

• Ellenbmt

Kom igen katten och kissebebisen :) snaaaaaaaart så! Tyvär kan jag inget om tappen... Låter ju dock bra att den flyttat sig frammåt lite?

Ang pappa så fick han behålla livet! Han kom lindrigt undan med 4 brutna revben och några redigt ömma muskler och rygg. Fick ligga kvar på observation men är klar i huvet och vaken nu så han får snart komma hem...

Svar på tråden Augustibebis 2012