• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Bra sagt astrid och Godisbit!!
    Angelica- se till att lyssna på kroppen, det märks att du gör det redan, men du ignorerar den. Vi vet ju hur stark lilla Sofia är! Tänk hur stark hon blir med en stark mamma!

Grattis Frumii- rackarns vilken kvick bebis!!

• Ellenbmt

Oj capy! Men vad kul ändå, trotts prematur, skönt att h€n snart är ute! Hejja hejja!!

• Ellenbmt

Emelie- det kan ha varit förvärkar. Och ja bebis kan röra sig som vanligt, ibland blir de stilla

• Ellenbmt

Gadget- kan mkt väl vara järnvärdet som sjunkit?

• Ellenbmt

Jag fick inte appen att fungera? Bara brusade

• Ellenbmt

Broccoli, spenat, bönor och linser är bra med!

• Ellenbmt

Men gudars hur går det katten?
    Och Hanna? Och vilka var det mer? Ska alla få bebis nu tror ni?

Mina armar är helt avdomnade och fingrarna är tjocka å hårda!! Så otroligt jobbigt!! Tips?
    (mer vatten, mindre salt)....

• Ellenbmt

Detgodalivet- om du söker på alla län i Sverige på blocket.se "retro barnvagn" på alla kategorier, vilken av de är "prisvärd" enligt dig? (om du orkar kika) blev så himla sugen på en sån med "stel sufflett" och sånna smala hjul... Så fina.

Det klickar å knakar i magen, och mina händer sover fortfarande. Jag VILL INTE MER NU!! Skinnet stretar å drar på magen, höfterna värker och det känns som jag går på nålar....

• Ellenbmt

Mmm är ju bara v 36+5 eller en vecka till beroende på om det är som jag tror med genetiskt små barn eller ej... ;)

Hur som så är jag färdig nu. Helt färdig, känner inte ens för att le längre. Alla runt om mig lär vara så in i helsickes trötta på gnället som aldrig upphör!!

• Ellenbmt

Humming- tror inte det är någon fara? Jag äter massvis med? Aldrig hört!? Allt är farligt på Google....

Svar på tråden Augustibebis 2012