Augustibebis 2012
Mmm sov gott och fortsätt gärna kika in katten! Kram
Mmm sov gott och fortsätt gärna kika in katten! Kram
Och grattis Any! Skönt att få ligga på "vanliga bb". Kram till er
Finns det något positivt med smärtan som strålar från ljumskarna och längs med lårens insida? Eller är det bara foglissning.... Både jag och sambon känns redo nu, man bara väntar typ. Bättre med vätskan i kroppen både i morgon och idag... Skönt det iaf!! Och ikväll får jag äta middag med min sambo! Åh vad jag längtar. Han jobbar alltid åtta till 21 så vi hinner inte varken ses eller äta mer än på hans lediga dag, och då brukar vi alltid ha så mkt måsten. Nu finns det bara ett måste kvar (förutom gräset) och det är att borra upp en bänkskiva i tvättstugan till skötbordet....
Vad har ni andra för "måsten" kvar innan bebis?
Jag var dåligt påläst sist jag bad om en naturlig förlossning och sambon fick skriva under på att lova att neka mig Eda el liknande, men när dottern skulle ut påstod de att mina värkar var för svaga, så få fick jag en spruta eller nåt i handleden fast jag inte ville och min sambo vart arg men de sa att det var viktigt bara. Mitt blod sprutade och en kvart drygt senare vad hon ute... Minns att jag skakade något enormt och hade noll kontroll sista stunden, var rädd och frågade om jag svimmade osv.... Annars hade jag en dröm förlossning.... Fram till krystandet var allt som jag ville.
7e himlen- jag kände mig hög ordagrannt på bara hormoner/smärta, så jag litar inte ett dugg på migsjälv och känner för egen del att det är viktigt att min sambo och mitt brev och jag är eniga och tydliga....
Trossan- upplever att det är billigare på blocket än på tradera med bellybandit.
Bez- jag känner som du, så jävla uttråkad. Går bara å väntar. Minsta ont eller sd får mig att vilja ha redigt jävla ont, NU! Hade sex igår men det gav fan inte ens sd som det brukar så nu går jag in i väggen!
Katten- jag är verkligen ingen expert på området, men när min dotter föddes hade ju jag så galet mycket mjölk som rann till, och jag ammade konstant från att vi fick henne från neo ( hon låg där ett och ett halvt dygn) hon var helt omättlig, det visade sig sedan att hon bara sugit luft efter att det första som bara sprutade ut tagit slut, hon fick för litet grepp och kunde lixom inte mjölka ut den mjölken som man måste jobba lite för..... Men så är det väl så med att de kan vara extremt tuttiga i början.? Vad säger personalen?
Astro- sist han jag inte bli otålig... Detta är nytt för mig.... Värdelös känsla!
Katten- sätt in lillfingret i munnen på henne. Det gjorde alltid min kille när dottern skrek å jag inte ammade.
Kram på er alla!