• Ellenbmt

Augustibebis 2012

:)

• Ellenbmt

Hejåhå! Hoppas allt går fint! Bebisen kommer älska omaka sockar! ;)

• Ellenbmt

Kram katten!!

Åh äntligen plockat fram dotterns gamla kläder.... Sortera lite och välja till bb väskan. Tror dock att vi kör på bbs egna kläder tills hemgång, så har man allt rent när man kommer hem...

Dottern byter blöjor på skötbädden :)

• Ellenbmt

Trossan- de fina påslakanen kan ju vara bra att ha som "filt" med....

• Ellenbmt

Mjölk och novalucol räddar mina halsbrännor gadget! Ihop alltså.

Försöker baka bröd med en lektokig dotter, tar mig alltid vatten över huvet när det gäller hemma pyssel...

Idag är väskorna till fl och bb packade sånärsom på lite hygienartiklar som vi får slänga i som hastigast bör det gäller...

Dottern får packa egen sovabortaväska medan jag pustar med värkar tänkte jag ( alltså när det är dags)

Tänkte ge mig ut på en promenad efter brödet är bakat, är ute för lite nu tror jag, regnat en del på senaste.

• Ellenbmt

Katten- jag luktade ganska ofräscht för någon vecka sedan... Nu är det som vanligt.

• Ellenbmt

Haha ja så kan det nog vara! Olika sorters flytningar borde ju lukta olika :) sommarflytningar borde lukta smultron......

• Ellenbmt

Nu får inte min bebis plats längre. Funderar på om den är tillbaka i tvärläge?! Men till och från så ilar det som satan i ljumskarna och inne i muffen.... Var ju länge sedan jag kände att den borrat sig ner och bm sa för fyra veckor sedan att huvet var neråt men inte fixerat... Omflderskor får väl inte alltid fixerade bebisar?

Svar på tråden Augustibebis 2012