• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Värmeslag!! Suttit med kylklampar under handflatorna och fötterna i vattenhink och duschat kallt två ggr. Sambon huttrar under en filt för jag ville ha altandörren öppen.

Jag vill så gärna att allt obehag tyder på fl inom typ tre dagar, men jag får säkert gå över tiden istället.... Det ilar i muffen och i ljumskarna och i ryggslutet och får sd av bilen, av promenad i snigelfart och av all form av lek med dottern... Svullen i fötter å händer och slem på toapapper sågott som varje besök. Orka stå ut med det i typ fyra veckor till?! Väääääääägrar

• Ellenbmt

Härligt naimisen!
    Hejja hejja ALbasmamma- man brukar väl säga tre värkar på tio minuter? Eller att de ökar snabbt i styrka

• Ellenbmt

Ninime- jo fast tar det 20 och ni är sena hade jag med varit nervös, men det är bara å knipa! ;)
    Vi har ju drygt en timma in, och sist kände ju jag inte ens av de första 4cm öhvt! Usch, men jag ska tjata lite på min bm ska dit på fredag, se om hon kan säga något tryggande...
    Tror att min ligger på tvären igen, eller så är den enorm, har kvar trycket neråt men det är två knytnävesstora knölar på vardera sida under revbenen....?

• Ellenbmt

Kampis, novixi och AR- är det det som kallas segerhuva?! ;) (spindelnät)
    Vi sexar någon gång i veckan max. Är så otymplig!

• Ellenbmt

Det finns smokeless cigg att röka katten! Eller snus om det är ett alternativ?

• Ellenbmt

Grattis Tina!
    Alltså brudar, de flesta av oss verkar få bebisar innan eller nästan på bf här!? Så långa av oss som redan fått och vi är inte ens inne i augusti!!

• Ellenbmt

Blomsterfröna- det beror nog på person till person, mina värkar till ca 6 cm var bara sd med dottern, denna gången klockar jag mina sd om de är många, men ännu har de aldrig varat mer än Max 2,5 timmar, har sagt att jag ska ringa in om det överstiger 2,5 timmar..

• Ellenbmt

Men oftast är det nog bara övning för livmodern

• Ellenbmt

Herregud mammsen!! Det hade inte jag pallat!! Sitta mkt och dricka mkt och härda ut bara?!

Svar på tråden Augustibebis 2012