Augustibebis 2012
Du är så fin sommaren!!
Om jag klockar värkar sp gör jag från det att jag anar dem tills dem släppt helt.
Du är så fin sommaren!!
Om jag klockar värkar sp gör jag från det att jag anar dem tills dem släppt helt.
Mammsen och ninime- kom hem till mig och fika i tre dygn NU!!!
Bez- byt inte namn bara sådär jag är en vanemänniska med en släng av aspergersliknande symptom, kommer kallblodigt att kalla dig bez, oavsett!! ;)
Saftmedbulle du finns till och med som snabbskrivning i min telefon så dig minns jag ;) stort grattis och hoppas du mår bra efter alla omständigheter!
Jag som hade så klena värkar sist sitter här med starka sd/förvärkar och funderar på om jag ska klocka dem... Men jag blir ju så besviken när det bara ger sig efter nån timma så jag kanske borde glo på dumburke n istället....
Gått mkt idag så det kan ju va de....
Okej kommer du Imorn då? Räknar kallt med dig nu :)
Ninime, naaaajs ;) ses sen då, ska bli kul å lära av dig irl
Sommaren- ring in till fl, det låter ju som du borde kollas upp, en spänd muskel i flera timmar kan väl inte vara bra? Duscha/bada?
Åh katten! Hejja hejja snart får du kattunge!! :)
Hade blaskigt blöta trosor i morse, men har inte kommit nåt mer så för min del va det nog en gosig flytis.....
Nu ska vi åka båt med morfar. Spännande.
Åh kissekatten! Så avis. Håller tummar å tår för en bebis i natt!!
Avvakta inte för länge, bättre att proppsa på att komma in, åtta timmar är som min fl med dottern och det är ändå ganska snabbt, du har kanske redan klarat av fyra fem av de timmarna?!
Grattis katten vilken hejjare du är!!