• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Tjockisbullen- sådär var mina krystvärkar, jag var som hög/full/borta och förvirrad och rädd, men efter att det sjönk in så måste jag säga att jag mins det som en upplevelse. Inte som en dålig upplevelse. Hoppas du mår bra nu iallafall och pojken är ursöt!! Kram

• Ellenbmt

Sommaren- jag är kräsen gourmekock, men efter en förlossning kan iaf jag äta nästan vad för skit som helst och bara säga mmmmmmmm!! :) mackorna efter fl var det godaste jag någonsin ätit :) (svettig fralla)

• Ellenbmt

Fru elle- jo jag fattar vad du menar men min poäng va att är man rysligt hungrig så är det medta gott! Självklart förespråkar jag bättre och mer näringsrik mat. Kämpar med det dagligen i vår kommun. Ville bara berätta min upplevelse om maten på Mölndals bb.

• Ellenbmt

Tessy- det var kanon! (En bm som var lite vimsig å fumlig, smal tant med krulligt axellångt hår. ) annars var de så söta och rummen var stoooora och många hade badkar. Bb var bra tills de blev överbelastade. Fick mkt mkt mkt hjälp på bb, och neonatal. Minns inget ont om maten? Sängen va helt ok och man fick mkt kläder och filtar och annat till bebisen.

• Ellenbmt

Det tycker jag. Själv blir jag på mälarsjukhuset i Eskilstuna och det var mkt mkt sämre! Önskar jag kunde ta mitt puck å pack till götet och sitta vid fl och invänta :)

Svar på tråden Augustibebis 2012