• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Är i v38+1. Kan föda när som hellst enl min bm. Men detta är lixom inte i bebismagen och ingen verkar kunna hjälpa mig? Känner mig så ensam å rådvill. Min bm har telefon tid mellan 8 och 9. Liiiiiiten kommun här. Talade in på hennes svarade så går vi se. Behöver mest av allt barnvakt men hittar verkligen ingen!!

• Ellenbmt

Mmm det gör ju så jävla ont! Antar att jag gnäller mest för att jag är ensam.... Hade nån haft min dotter hade jag ju kunnat åma mig i soffan hela dagen, nu är det ju full rulle. Inte orolig för barnet utan mer för mig. Sätter det igång nu så dör jag hellre!!

• Ellenbmt

Helena- smärtan kommer så himla kort. Men så jävla intensivt! Känner inte av något i svanken och inget nedanför naveln och nästan inga sd. Är jag syn i huvet som inte packar in dottern i bilen å drar till fl?

• Ellenbmt

Öppen 3cm men 2cm av tappen kvar. Ut å gå!
    Har korta men smärtsamma värkar tätt tätt och sedan med en halvtimmas uppehåll, sedan tätt tätt och sen uppehåll.det har flyttat sig ner i magen. Ska tillbaka nu på koll, men lör nog åka hem å härda ut.
    Så konstigt detta! Magknip blev värkar, värkar gick över, värkar kom, hoppet om fl kom, och har nu gått... Uppdaterar er sedan!

Grattis Bullen!

• Ellenbmt

Vi blir kvar. Blir nog bebis. Helt vimsig känner jag mig! Hörs i morgon!

• Ellenbmt

Värkarna avtog kl 3 i natt. Så jävla värdelöst känns allt nu. Hem å gå igång skiten igen.... Öppen fyra fortfarande, men allt tryck mot mellangården är som bortblåst. Känner mig så jävla lurad.... Bajs åxå

• Ellenbmt

Ja fy så trisst, att dessutom veta att det kan ta nästan fyra veckor till om det vill sig helt jävligt!

• Ellenbmt

Jävlar. Vilken fot ninime! Stackars dig det måste göra så ont!! Jag gnäller för en tiondel av det där!

Tänk om man bara kunde få ett jäkla datum. En tid. Det vill jag ha. 38+1 idag. Dottern komm+4 enl äl är jag 39+2... Kan ju inte va långt kvar oavsett. Tänkte gå på marknad idag! Tror ni det kan ge nåt?

• Ellenbmt

Åh katten! Vad duktigt av dig att dels orka de dagar du orkat, och att ta beslutet som kommer ge både dig och bebisen lite mer ro nu! Lycka till med allt! Och tack för orden!

Tack alla, jag är så uppgiven. Det var så verkligt... Så nära och så Pirrigt.

Ninime- ta tempen på dig? Jag hade feber i natt och då gick bebisens hjärta upp till nästan 200!

Svar på tråden Augustibebis 2012