• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Har bm i morgon! Snälla söta bästa ni, lista några bra frågor, och hur ska jag fp henne att kolla hur tappen känns? Min bm är mer eller mindre värdelös, litar inte ens på att hon vet upp å ned på barnet!! Jag känner mig så trött av all vätska och värme att jag kommer kapitulera om hon bara frågar hur det går med allt.... Måste ha raka frågor och gnäll för att hon ska vakna upp tror jag. Hur får man tul? Kan jag på nåt vis gå henne att boka det? Passerat 20 kg nu pga vätskan. Gnäll gnäll

• Ellenbmt

Grattis igen katten! Så fin hon är och mkt hår :) bluesen är övergående. Och vi finns här. Kram!

Lycka till tjockisbullen! Går nog kalasbra, tänk att du snaaaaaaaart får känna bebishud :)

Jag vaknade och skulle gå å kissa. Värmeslag! Kan omöjligt somna om nu....duschat å allt, ändå tokvarm.

• Ellenbmt

Åh ninime! Min vän hör hemma skulle haft igår, hon känner likadant som du. Många täcken på att det är på g men ingen bebis! Be någon göra heimrishmannöver (stavning?) på dig ;) styrka till dig!

• Ellenbmt

Tillbaka från bm. Ruckbar bebis, och bm sa att hon trodde att vi inte skulle ses mer... Undrar om hon har rätt? Hoppas det!
    Har ju bf 10/8 och nästa möte 7/8.... Mitt uträknade bf enl äl och samlag borde vara 4/8. Den som lever får se..

• Ellenbmt

Usch novaunice! Hormoner å ångest å Depp är inget att leka med! Se till att göra saker du mår bra av så kroppen producerar dopamin! Bra musik kan hjälpa mkt med! Och om du är sån som gillar smink å år och sådär så kan det hjälpa att göra sig fin och kanske gå till Ica typ.. Kram på dig! Och stövelkatten med!

• Ellenbmt

Katten- amningsnappen förstörde amningen totalt för mig, jag är en riktig anti-cowboyhatt!! Kanske kan förstå det bra med den men jag tyckte den gav mig sådan stress iochmed att brösten var våta av mjölk och hårda så gled den av till och från och så fick man börja om.

Skönt att ni köpt pump och ser en lösning! Amning är ju trotts allt inte allt! Kram

• Ellenbmt

Jag skrek efter Eda när jag var 7cm, var försent då sa de. Tackar jag för! För jag vill verkligen inte ha någon bedövning!!

• Ellenbmt

Jag och sambon har skrivit en typ av fullmakt, där jag avsäger mig Eda oavsett vad jag säger :) livrädd för konstiga sprutor. Au naturelle måste ändå va det bästa..... Har gammalt drogmissbruk i ryggen och vill inte känna att jag tappar någon kontroll eller liknande.

• Ellenbmt

Har inte mjukliften en "platta" att lägga en madrass på? Så var min till brio nova....

Vi bäddar med lakan, icandys madrasser är plastade, så plast behövs inte. Sedan har jag en filt bara. Och så en "krage" av en rullad filt.

• Ellenbmt

Haft magknip från kl 6-7 i morse och diarré, nu är bajset slut och jag med! Det går inte över!? Det hugger till och sitter i några sekunder, sedan lättar det till "vanlig" öm mage, och efter någon minut hugger det igen! Känns som det är över bebismagen, men det stramar även från naveln och uppåt då och då. Inga sd. Vad händer med mig?! Helt kall å skakig! Känner mig inte magsjuk alls, utan mer magknip/tarmvred?!?! Hjälp?! Vet verkligen inte vart jag ska vända mig?! 1177 sa förlossningen, förlossningen sa kom in om du vill eller ring din bm. Känns inte som bebismagen så bm och fl känns så larvigt. Hatar att ha ont och inte veta varför!!

Svar på tråden Augustibebis 2012