• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Spännande tesdy! Oavsett hur det blir så är det otroligt nära nu !! Kul-läskigt-spännande-Pirrigt :)

• Ellenbmt

Jag önskar att jag hade någon info eller hjälp eller bra att komma med hejochhå, måste bara berätta att min dotter hade autentiskt länge men hon klarade sig från hjärnskador. Även jag själv låg i kuvös med andningshjälp, vet inte varför? Men jag är med helt fri från hjärnskador.
    Hoppas du får hålla din bebis snart!
    Styrka och kramar!

• Ellenbmt

Hejochhå- menade att min dotter hade syrebrist länge (autocorrect)

• Ellenbmt

Mm min dotter var med blå. Och så liten å späd. Det var jobbigt. Kan inte ens tänka mig er skräck! Strunta i Google! Där är det LIVSFARLIGT att bli myggbiten typ... Kram igen!!

• Ellenbmt

Ninime- när jag hade feber gick bebisens hjärta upp i nästan 200 så vi fick ju ligga kvar. Har du mer feber? Ring fl snälla du då kommer hon ju ut? Du ska inte behöva lida mer..? Vill inte skrämma, bara hjälpa!!

• Ellenbmt

Bra där! Missa inte chansen att åka in å ev få ut henne ;)

Har fått höra hela dagen av alla, att om man är öppen 4 som jag va, så skulle de säkert satt igång mig om jag stannat, men jag propsade ju på att åka hem!

• Ellenbmt

Jag fick aldrig så himla ont av amningen, tyckte det gjorde ondare när mjölken rann till när hon skrek eller man gått för länge med fulla bröst? :)

• Ellenbmt

Oxå gått propp efter sex här. Och sd är bara bra efter sex då mjuknar tappen. Kram på dig. Ring fl om du är orolig.

• Ellenbmt

Dumt eller smart att åka till Ikea med dottern idag? Det är ca 8 mil åt fel håll från bb, alltså typ mer än 14 mil Om nåt händer? Vill så gärna dit....

Svar på tråden Augustibebis 2012