• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Då är man nån tusenlapp fattigare, bilen full av ugglor och krimskrams ;) två sd på hela dagen. Börjar tro att jag inte gravid?!

Jag vet att jag inte gått över tiden ännu, men "imorgon" föddes min dotter, dvs.38+4, så börjar det inte i natt, så räknar jag det mentalt som att gå över då vi, även om man inte ska, hat stallt in oss på ett juli barn...
    Suck.
    Blir nog igångsättning 20/8 med min otur....
    Asså jag vet att jag låter hur bitter som hellst, men tog så mkt energi att vara på fl med värkar och förväntansfull sambo och allt. Sen inget lixom!! Usch.

Kram på er!

• Ellenbmt

Va bra ninime, att hon hjälper dig igen alltså!

Alltså, ni som fått en tvåa redan och väntar trea eller mer, har någon av er varit öppen 3-4cm och gått så en längre tid?!
    När man googlar (jag vet!!! Man ska inte) så står det att man i princip kan ge upp hoppet om bebis för som omföderska kan man minsann gå öppen i tolv år... Typ...
    Är det så jävligt? Jag vill ha värkar. Är så Helsikes ensam om dagarna eftersom killen jobbar typ från 8 till 23 så jag har ju dottern ensam sex dagar i veckan å hon är så krävande.... Jag har inget the å dricka heller, hur fasen ska jag gå igång skiten.... Bajsdag!!

Sommaren- jag har med sånna klädutbrott!!

• Ellenbmt

Min slempropp har med varit som äggvita fast mera "Slajmig och töjbar" i konsistensen ;) ibland liiiiite vitare och sist var det som en stor äggula, som, OM jag hade tagit upp den, hade jag kunnat töja ut den som lekslajm, helt sjukt kletigt lixom. I den var det rosabrunt i mitten.... Sen kom färskt blod. Pyttelite.

• Ellenbmt

:) ja om man kan se det som kampis så är jag glad!
    Mår lite bättre nu för min älskade karl kom hem till middagen!!! Wow! Dottern är som på julafton!

• Ellenbmt

Iväntanpådig- när jag ligger ner och får sd så får jag med tyngd över bröstet, jätteobehagligt! Pulsen blir tung och man kan höra den nästan. Blir skitskraj jämt att hjärtat på mig ska stanna.... Har aldrig ringt pga det.....

• Ellenbmt

Kram Bullen!

Ringde till min bm nu, talade in medelande. hoppas hon ringer upp. Jag har under dagens lopp insett att jag är påväg att börja må riktigt jävla dåligt. Inser att jag skiter lite i vad min dotter gör och är nöjd om hon är mätt. Vill inte leka med henne alls och vill bara ligga i soffan med mobilen i högsta hugg. Svårt att motivera mig till något öht!
    Vill inte bli igångsatt men alltså nåt måste jag få hjälp med, ringde dagis å grinade efter hjälp så jag får lämna henne tre timmar i morgon... Det är en bra bit på vägen men jag blev inte gladare för det....

• Ellenbmt

Sommaren, jag kände ett svidande hugg när dottern fixerade sig. Sedan ingenting förän de riiiiiktiga värkarna kom. Sånt är nog, som allt annat, individuellt...

• Ellenbmt

Grattis tesdy!
    Och jag fortsätter hejja på er som är på g!

Svar på tråden Augustibebis 2012