Augustibebis 2012
Finns det nåt att gå på med blodig slempropp? Min lossade i lördags två stora delar, en med rosabrunt å en med rött blod. Är det alltid inom 7 dagar eller kan det vara tre veckor ändå?
Finns det nåt att gå på med blodig slempropp? Min lossade i lördags två stora delar, en med rosabrunt å en med rött blod. Är det alltid inom 7 dagar eller kan det vara tre veckor ändå?
Gadget- om du åker till förlossningen så kanske du får något att sova på tills det drar igång tätare?
Dom berättar med hur öppen du är
Åh lycka till gadget!! Hoppas du får en fin förlossning!
Novixi- nej stämmer inte för mig heller är ju 38+5 idag, dottern kom 38+4, och enl äl och samlag och allt så är jag ju 39+6....
Noli- om du orkar, så orkar du, gör du inte det så blir det en lila fin unge ändå! Styrkekramar! De är ju snuttiga i början för att få rätt mängd mjölk i rullning, så det löser sig förmodligen om några dagar? Ring amningshjälpen annars det är ju skönt med deras stöd?
Ninime- åh jag slutar aldrig heja! Din snigel till bebis kommer vara värd varenda evighet du väntar! Kram!
Men härre jösses! Har aldrig hört att det skulle vara så. Enda anledningen är väl att ett ammande barn är lättare att få i vätska lite då och då, istället för mkt åt gången...
Hej och godmorgon. Vilken skitnatt! Haft ont i svanken och mensmagen och varit gasig, sovit nån timma i taget.
Katten- antar att du kan alla knep, men vi hade med ett allergi barn i början med ägg å komjölk.
Minifom, sova på mage, på mage i vagn över tröskel, på mage på armen och bygga rumpan, windi, rygg och köra med benen, tempen i rumpan om det verkar stopp? Det var väl några av våra nattrutiner..... Kraaaam
Ninime- får sån lust å åka till dig å fika och gnälla bort dagen med dig!
Bez- hoppas det drar igång under dagen igen?
Astro urmodern! Tänk på dig nu! De stora klarar sig :)
Nu åkte min vän in på bf+8 med täta regelbundna värkar. Inte avis på att hon gått över tiden men så avis på att hon snart fot gosa med sin bebis, och vi har hoppats så på att vara på fl samtidigt :) typiskt! Men ändå sprudlande kul!!