Usch då Javli, inte kul med feber, men hellre det än sjukdomarna de blir vaccinerade för.
Knytetsmamma: Jag hade precis tänkt föreslå torsdag em. Det är den dagen det passar mig bäst i alla fall. Jag sjunger också en hel del för Benjamin, har också gjort en spellista på Spotify åt honom så att jag kan få lite stöd i bakgrunden (kommer inte riktigt ihåg alla texter). Han verkar inte bry sig om min sångröst något vidare men han är sjukt fokuserad på att min mun rör sig och att jag sjunger.
Förut satt Benjamin i sin babysitteroch hade en tunn bitring i högerhanden (som jag hade satt där, han hade inte tagit den själv även om han börjar göra det). Jag tittar på tvn i typ två minuter och när jag sen tittar på honom igen har han bitringen i sin vänstra hand! Det var nog verkligen på chans för att greppar allt nu men oftast utan större medvetenhet. Han kan ta på saker med flit men just greppandet är oftast mer slumpmässigt. Igår försökte han vända sig från rygg till mage men man kan lugnt säga att han inte kom någonstans. Det var ju en hel arm och en axel i vägen. Tjurigt värre blev det. När han ligger på golvet och jag går omkring vänder han huvudet mot mig och han försöker få med hela kroppen men det verkar lättare sagt än gjort.
Idag har lilleman en sån där dag då han har sovit i stort sett hela dagen. Han hade en toppendag igår, vilket brukar följas av en sovardag. Han verkar må bra men han sover fasligt mycket. Han hade några nätter den här veckan då han vaknade mitt i natten och ville äta och när han väl sov var han jätteorolig. Jag antar att han har en del att processa och att det är därför det blir så.
Lilla a: Har ni också fått inbjudan till föräldraträff på bvc, jag tror att det var 19 september?
Ikväll blir det grill- och myskväll med sambon och Benjamin. Erik jobbar imorgon (livet med en sjuksköterska) men börjar inte förrän halv 2 så...
Nu ska jag gå och jaga på grillmästarn, innan jag svälter ihjäl! 
Ha en bra kväll!