Härligt, nu är det semester!!! Vi har precis varit och fixat pass till Frida och Daniel, vi ska inte ut och resa förrän i december (Kanarieöarna) men det var skönt att göra det när vi båda kunde följa med. Frida skötte sig galant och det blev ett ganska bra kort också. Men det var lite roligt, vi hade satt på Frida en blå- och brunrandig body med en "Fem Myror är fler än fyra elefanter"-elefant på magen och då sa hon som jobbade på passpolisen "jaha, så denna lille kille ska ha pass". Det hade hon ju inte sagt om hon hade haft rosa på sig, varför ska det vara så?! Jaja, strunt samma egentligen. Senare idag ska vi hämta bilen och bli ruinerade och imorgon kör vi till Öland, ska bli mysigt.
Javli, vi har ju en Brio Sing och den är bra men jag tycker nog att den är lite "skramlig", kanske är det för att vår vagn är välanvänd och begagnad eller är alla Brio Sing såna. Jag tror nog att Brio Go har lite bättre gung och fjädring, min lillasyster har en sån och de är väldigt nöjda. Dock är de betydligt dyrare än Brio Sing som det finns massor av på Blocket. Men det bästa är nog ändå att provköra vagnen och lyfta chassit och se hur lätt/tung den är. Fördelen med duo-vagnar är ju att man kopplar bort ligg- eller sittdelen från chassit och att den därmed väger mindre att lyfta. Brio Happy är väl en kombi-vagn va?