Tack för trevlig picknick igår även om inte Frida direkt visade sig från sin gladaste sida :). Hon var totalt övertrött resten av kvällen så det blev mycket skrik och bärandes i sjalen (tur att man har en man som kommer hem på kvällarna). I natt sov vi dock väldigt gott, Frida åt kl.23, kl.2 och kl.5 och vi låg kvar i sängen till kl.7, riktig lyx. Bara hoppas på att Frida sover bättre idag så eftermiddagen och kvällen blir lite lugnare. Daniel börjar sin semester i eftermiddag så vi ska starta den med en fika på stan, mysigt.
Så nu nästa vecka åker vi till Öland så då kommer jag lysa med min frånvaro i tråden från typ tisdag och resten av veckan. Ska bli skönt att komma iväg en sväng, svärföräldrarna är också i stugan vilket innebär att vi slipper laga mat, det är lyxigt nog tycker jag. Daniel hoppas på att det ska vara bra vind någon dag så han kan kitesurfa, har inte blivit något sånt sedan Frida föddes så jag tycker också att det vore kul för honom att kunna åka åtminstone en gång.
Nej, nu ska jag underhålla min lilla tjej som ligger på en filt på golvet och pratar med sin hand :)
Ha en skön fredag och trevlig helg så tycker jag att vi bokar in en träff snart igen (ja, inte förrän om 2 veckor då såklart så jag kan vara med
)