Hej svej :)
Nu är vi tillbaka efter en underbar vecka i sommarstugan i Skåne, vi matchade ju verkligen in vädret perfekt
. Vi började med en helg i Göteborg som bjöd på dopkalas på Öckerö och möhippa/svensexa för lillasyster och hennes man, väldigt trevligt. I måndags körde vi ner till Skåne och var sen där ända tills i lördags eftermiddag då vi styrde kosan mot svärföräldrarna i Huskvarna där vi var tills igår kväll. Nu är vi alltså hemma i Linkan igen och Daniel har 1 veckas semester kvar, skönt. I stugan har vi badat, plockat svamp, myst med Frida, promenerat och blivit bortskämda av mina föräldrar (inte lagat mat en enda gång på hela veckan).
Nu sover Frida i sjalen och vi ska gå ut en sväng, gå till bibblan och sen gå och handla lite och fylla på kylen nu efter semestern. Annars har vi inte så mycket planer för veckan mer än BVC och 2-månaders läkarkontroll på torsdag och bröllop på lördag. Daniel vill gärna ut och kitesurfa nån dag så är det bra vind gör vi säkert det.
Det har hänt väldigt mycket med Frida under veckan i Skåne, hon ler väldigt mycket, har blivit mycket stadigare i huvudet och följer med mycket mer med blicken. Nackträningen gillar hon fortfarande inte (som Elvin utan hon är nog mer som Benjamin) men det går ändå framåt, hon lyfter huvudet lite grann även om hon är tokförbannad och skriker massor. Men förr eller senare kommer hon ju lära sig så jag känner mig inte stressad.
Vi har funderat lite på babysim men inte bestämt om vi ska gå, jag gillar inte att bada och sen är vi inte så sugna egentligen. Men vi ska kolla upp det igen så får vi se hur vi gör, det verkar ändå kul för barnet så man får kanske offra sig :)
Nej, nu ska vi gå ut en sväng.
Ha det så bra så hoppas jag att vi ses snart igen när semestrarna är slut.