Hej hej,
idag har vi haft en bättre natt, "bara" mat ca 3 gånger och vi sov från kl.22 till kl.6.30 så idag känner jag mig rätt pigg faktiskt, skönt. Har precis varit och klippt mig, en kompis var med och tog hand om Frida och det gick galant den timmen det tog för mig att bli klippt, Frida somnade t om i knät på min kompis och det händer typ ALDRIG annars. Väldigt skönt att vara nyklippt och nu ska jag försöka få i mig lite lunch, försöker söva Frida i sjalen samtidigt, det går väl hyfsat, får resa mig upp ungefär varannan minut för att gunga lite upp och ner men snart ska hon nog ha fallit i sömn.
Låter jobbigt för din bror Lilla_a, hoppas flickan tar flaskan så de får vila lite och hon får vara mätt och nöjd. Man ska nog vara riktigt glad och tacksam att amningen funkar även om man kanske tycker att det är lite jobbigt emellanåt.
Jag har börjat samla lite mjölk i såna där mjölkuppsamlare så ska vi testa ifall Frida vill ta flaskan ikväll. Om Daniel ska kunna vara hemma 1 dag/vecka under hösten krävs det ju att det funkar att ge henne mat i flaskan. Om det funkar med detta jag har samlat upp ska jag försöka mig på pumpen, får kanske prova lite under semestern när vi är 2 hemma.
Vad härligt att det klarnade upp nu, kanske blir en liten promenad i eftermiddag då, Frida sover alltid bättre i sjalen om det gungar lite.
Ha en fortsatt skön onsdag allihopa!!