• Anonym (blä)

Att sova i en smutsig säng..

Jag förstår inte hur man kan ligga i sängen och äta diverse saker, som ex chips. Hela sängen blir ju helt neräcklad och flottig. Är man så lat att man inte orkar sitta upp och äta i tex soffan? Och folk som aldrig duschar innan de går och lägger sig får ju en vidrig säng att sova i. Hur kan man vilja sova i en smutsig säng? 

• Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..
  • Anonym
    Anonym (Chipsen) skrev 2011-12-09 23:41:59 följande:

PS. Fontänorgasm är ju sekret från urinröret, MEN, om du är ny-kissad, påverkar det själva fonänorgasmens mängd samt hur lätt el svårt det är att få det? Ds

Blåsan har inget med fontänorgasm att göra.
  • Anonym (Chipsen)
    Anonym skrev 2011-12-09 23:48:58 följande:
    Blåsan har inget med fontänorgasm att göra.
    Nej, men undrar om den indirekt har det? 
  • Anonym
    Anonym (Chipsen) skrev 2011-12-09 23:49:49 följande:
    Nej, men undrar om den indirekt har det? 
    Brukar du ha sex när du är kissnödig?
  • Black roses

Jag ar val lite pedant da, det baddas rent senast var 7de dag, jag tvattar sjalvaste kuddarna och tacken samt madrassskydd med jamna mellanrum, minst 4 ggr/ar.. Anda tillats den dar udda chipspasen/godispasen eller nattmackan i sangen.. Bade for mig och maken samt barnen.. HATAR smulor i sangen sa vi fixar det genom att nar man ater sa ar man inte nerbaddad... Maken har lite extra forman, for det ar inte alltid sa enkelt for honom att kliva ur sangen och ga ner for trappen till vardagsrummet for att sitta i soffan nar han ater.. (Parapleg, rullstolsburen.. ) Hellre att jag baddar rent en gang extra, an att tvinga honom springa i trappen om jag uttrycker mig sa..

• cajsasmamma
    Anonym (blä) skrev 2011-12-09 13:43:33 följande:
    Men om man inte duschar innan man går och lägger sig så blir ju sängen smutsig, om man ex har jobbat hela dagen, man svettas ju hela tiden även om det inte känns. Man kanske har hårspray i håret eller någon parfym. Det ligger man ju och gnuggar in i sängen när man sover.
    Tvättar du dina ytterkläder med varje dag??? Fy va äckligt och ha tex otvättad krage på sig som är full med sminkrester
  • Zixi
    Anonym (Chipsen) skrev 2011-12-09 23:46:50 följande:
    FÖRRESTEN, såg något om att du också bor i södra delarna av Sverige. Är du intresserad av fotografering och eller kanske vilja lära dig? Vi ska evt dra igång en enklare gratis-kurs. Ta gärna med dig din man

Apropå smutsiga lakan och blöta fläckar??? Vad är det för tema på den kursen?
    2010-07-20 3040/50
  • Anonym (G)
    Inima skrev 2011-12-09 23:04:50 följande:
    Hur fan kan man ha sex i en säng, svett, slidsekret och sperma kan ju hamna i den.
    Fyyy fan va äckligt.

Obs ironi.    
    HAHAHA, eller hur?

Jag utförde just såna vidriga aktiviteter och lyckades få till en riktigt stor blöt fläck på min sida *stolt*. Snuskig som jag är lade jag en handduk över, orka stå och bädda rent mitt i natten liksom. Maken ligger och snarkar och dreglar på sin sida, ska jag gå och sätta haklapp på honom kanske?
  • LokesMammi

Det är inte bra för kroppen o duscha varje dag!

11/1-11 kom världens bästa bebis in i våran familj! <3
  • Tom Araya
    SweeneyTodd skrev 2011-12-09 14:45:51 följande:
    Gud vad löjlig du låter. Dem flesta går inte och dushar varje gång de lägger sig, de flesta gör det på morgonen. Låter som att du har en ohälsosam fobisk bakterädsla.
    Nu tror jag du överdriver lite. Alla vi som har jobb där vi skitar ner oss och blir svettiga föredrar nog kvällsdusch.
    Varför göra sig ren på morgonen inför ett jobb där du ändå bara skitar ner dig?
Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..