• Anonym (blä)

Att sova i en smutsig säng..

Jag förstår inte hur man kan ligga i sängen och äta diverse saker, som ex chips. Hela sängen blir ju helt neräcklad och flottig. Är man så lat att man inte orkar sitta upp och äta i tex soffan? Och folk som aldrig duschar innan de går och lägger sig får ju en vidrig säng att sova i. Hur kan man vilja sova i en smutsig säng? 

• Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..
  • Anonym (Chipsen)
    Anonym (G) skrev 2011-12-10 00:03:20 följande:
    HAHAHA, eller hur?

Jag utförde just såna vidriga aktiviteter och lyckades få till en riktigt stor blöt fläck på min sida *stolt*. Snuskig som jag är lade jag en handduk över, orka stå och bädda rent mitt i natten liksom. Maken ligger och snarkar och dreglar på sin sida, ska jag gå och sätta haklapp på honom kanske?
    he he, du skulle ju lagt handuken FÖRST, sedan du själv på den:) Antar att ni tvättar av underliven när ni haft sex och då får man ju ändå stiga ur sängen, så då kan man ju ha handduk där från början, så tar man med den när man tvättar av sig
  • HäckHäxan
    Anonym (Chipsen) skrev 2011-12-10 00:53:01 följande:
    Visste ni om att när det luktar "svett" så är det, mycket förenklat, små små små djur som sitter på din kropp och fiser och det är det som luktar. Så nu vet ni det med
    Shysst så de lever bara såna djur på mig när jag har mens.. nice och när jag äter piller och inte har mens alls så har jag inga extra husdjur heller, livet är härligt
    Som Hells Angels, fast på riktigt.
  • Anonym (Chipsen)
    Black roses skrev 2011-12-10 00:53:48 följande:
    Skrattar.. Niiice
    Japps, visst är det. Rätt så roligt, tänk dig mini-små människor som går runt på din kropp och fiser, ha ha Nu ser de ju inte ut som människor, men tänk dig mini-små elefanter då eller något annat. Tycker det är himla roligt iaf.
  • Anonym (Chipsen)
    Anonym (Miljön) skrev 2011-12-10 00:05:17 följande:
    hahahaha
    intresserad?
  • HäckHäxan
    Anonym (Chipsen) skrev 2011-12-10 00:54:32 följande:
    he he, du skulle ju lagt handuken FÖRST, sedan du själv på den:) Antar att ni tvättar av underliven när ni haft sex och då får man ju ändå stiga ur sängen, så då kan man ju ha handduk där från början, så tar man med den när man tvättar av sig
    Våtservetter, alla småbarnsföräldrar latmask, bara att ha ett paket vid sängen ju och tvätta av sig med

Hade dock inte fungerat för min del, jag måste fan kissa innan jag lägger mig!
    Som Hells Angels, fast på riktigt.
  • Anonym (Chipsen)
    HäxanSurtant skrev 2011-12-10 00:54:45 följande:
    Shysst så de lever bara såna djur på mig när jag har mens.. nice och när jag äter piller och inte har mens alls så har jag inga extra husdjur heller, livet är härligt

Okej, har ju väldigt svårt att tro att du inte svettas alls, men okej, säger du det så.

Ingen fotsvett, ingen handsvett, ingen svett under brösten, mellan underlivet, rumpan, under armarna, skiter du hallon också eller:)

• Anonym (Chipsen)
    SallyBlixten skrev 2011-12-10 00:42:34 följande:
    Ha, ha! Jag sitter gosigt inbäddad i sängen med ett glas vin och chips! Vi skulle kolla film men maken somnade...

Tänk vilken tur att TS och jag inte delar säng, på småtimmarna kommer minstingen över och sen äter vi frukost i sängen och  kollar adventskalendern i  morgon. Vi trivs såå bra med detta!

Ps. Har vi tur kommer katten och gör oss sällskap  
    naewww, va mysigt, sådan uppfostran ska jag också ge om jag nu får möjlighet nå gång
  • Anonym
    Anonym (Chipsen) skrev 2011-12-10 00:53:01 följande:
    Visste ni om att när det luktar "svett" så är det, mycket förenklat, små små små djur som sitter på din kropp och fiser och det är det som luktar. Så nu vet ni det med
    Bakterier är väl inga djur heller
  • Anonym (Chipsen)
    Black roses skrev 2011-12-10 00:52:27 följande:
    Kort och gott forlamad fran midjan och nerat efter en olycka som krossade en kota i nedre delan av ryggen... (Para= 2, pleg,= paralysering) Tetrapleg ar en hogre skada, da star tetra for 4, pleg for paralysering..
    Livet är orättvist :(
  • Anonym
    Anonym (Chipsen) skrev 2011-12-10 00:58:21 följande:

Okej, har ju väldigt svårt att tro att du inte svettas alls, men okej, säger du det så.

Ingen fotsvett, ingen handsvett, ingen svett under brösten, mellan underlivet, rumpan, under armarna, skiter du hallon också eller:)

En kropp i balans har oftast ingen särskild svettlukt, förutom vid hormonell påverkan, exempelvis i stressade situationer då hormoner utsöndras och påverkar svettdoften som kan bli skarp och sur.

Men svett i sig måste inte nödvändigtvis lukta något. 
Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..