• Anonym (blä)

Att sova i en smutsig säng..

Jag förstår inte hur man kan ligga i sängen och äta diverse saker, som ex chips. Hela sängen blir ju helt neräcklad och flottig. Är man så lat att man inte orkar sitta upp och äta i tex soffan? Och folk som aldrig duschar innan de går och lägger sig får ju en vidrig säng att sova i. Hur kan man vilja sova i en smutsig säng? 

• Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..
  • SilverLadyG

1. Jag duschar aldrig på kvällarna, skulle nog frysa ihjäl mig på natten om jag skulle duscha....hemskt att vara i sängen med blöt hårKräks eller som nyduschad.
    2. Jag duschar kroppen en gång i veckan med tvål, annars tvättar jag muffen och rumpan med endast vatten varje dag och underarmarna. Jag är miljövänlig, slösar inte på vatten onödigt. Kroppen kan faktiskt rena sig själv. Jag luktar aldrig dåligt.
    3. Lakan byter vi varannan vecka.

Mår bra faktiskt, är sjuk max 1 gång per år,aldrig förkyld heller. Jag är inte rädd, jag blir inte äcklad av mig själv...min skit, min svett. Jag blir inte äcklad av min man, som jag pussar på olika kroppsdelar. Jag blir inte äcklad av mitt barn...
    Nej jag älskar mig själv!!!

• Sephrenia89

Jag duschar nästan aldrig innan sängdags eftersom att man svettas som fan även som smal och underhudfettslös på natten..

Sex blir ju en kaskad av diverse kroppsvätskor..

Mina djur sover även i sängen, sen så byter jag sängkläder 1-2 ggr i veckan för jag får smått panik så fort det börjar bli grus i sängen som jycken drar in..    

Äter i sängen gör jag dock aldrig.. dricka tea på sin höjd.

• Anonym (ush)

fattar inte dem som har sin hund i sängen :s förstår att man tycker om sitt husdjur o vill gosa, men de släpar med sig massa smuts o annat äckligt tex. fästingar. Jag skulle aldrig ha en hund i sängen.  

• Black roses
    Anonym (Chipsen) skrev 2011-12-10 12:30:19 följande:

Ja givetvis "SMÄRT problematik", jag fattade inte först att det var ett "ä" som skulle stå där, förstod du inte kunde skriva å ä ö, men tänkte det kunde finnas något som hette smart problematik:)

Är du också i rulle eller? Starkt av er iaf

Sorry jag tankte inte pa att forklara det med avsaknaden pa de svenska bokstaverna.. Nej da, jag har min fulla funktion kvar, jag sitter inte i rulle..
  • Fanny b
    Anonym (ush) skrev 2011-12-10 15:17:58 följande:
    fattar inte dem som har sin hund i sängen :s förstår att man tycker om sitt husdjur o vill gosa, men de släpar med sig massa smuts o annat äckligt tex. fästingar. Jag skulle aldrig ha en hund i sängen.  
    När det gäller fästingar så brukar jag sällan få sådana genom mina hundar, då de behandlas mot fästingar. Jag tycker inte heller de drar in så mycket smuts i sängen, det blir mest hundhår. Men det finns ju olika åsikter vad som är ohygienskt eller inte.
  • Anonym (Chipsen)
    Black roses skrev 2011-12-10 15:32:49 följande:
    Sorry jag tankte inte pa att forklara det med avsaknaden pa de svenska bokstaverna.. Nej da, jag har min fulla funktion kvar, jag sitter inte i rulle..
    Fint av dig att ge en människa en chans, trots att den inte har alla förmåner i livet, skulle finnas fler som du, då kanske även jag skulle bli glad, lycklig och lyckas:)
  • Anonym (Chipsen)

Men, äta FRÅN sängen, det har jag inte sett att någon uttryckligen skrivet att den har gjort, men det kanske också har förekommit? Lägger popcornen direkt på lakanet, slipper man krångla med skål och så:) 

Finns ju de som äter från både golv, bricka, bord och stol, så sängen är kanske inte så ovanligt heller, eller?

IRONI

• Anonym (Chipsen)
    SilverLadyG skrev 2011-12-10 12:55:44 följande:
    1. Jag duschar aldrig på kvällarna, skulle nog frysa ihjäl mig på natten om jag skulle duscha....hemskt att vara i sängen med blöt hårKräks eller som nyduschad.
    2. Jag duschar kroppen en gång i veckan med tvål, annars tvättar jag muffen och rumpan med endast vatten varje dag och underarmarna. Jag är miljövänlig, slösar inte på vatten onödigt. Kroppen kan faktiskt rena sig själv. Jag luktar aldrig dåligt.
    3. Lakan byter vi varannan vecka.

Mår bra faktiskt, är sjuk max 1 gång per år,aldrig förkyld heller. Jag är inte rädd, jag blir inte äcklad av mig själv...min skit, min svett. Jag blir inte äcklad av min man, som jag pussar på olika kroppsdelar. Jag blir inte äcklad av mitt barn...
    Nej jag älskar mig själv!!!

OJ, en gång i veckan, det var nog det som varit lägst i denna tråden, och du är kvinna dessutom.

Men ansiktet, tvättar du inte det mer än en gång i veckan? Blir du inte flottig i håret om du inte tvättar det på en vecka? Under fötterna?

• radwanska
    Fluffskalle skrev 2011-12-10 12:35:39 följande:
    Men oj, hur kommer man på att man ska bry sig om hur andra sover hemma hos sig? Kanske du har lite tvångstankar om du inte ens kan släppa hur andra sover?
    Nu kanske det inte är riktigt så. TS ville nog mer bara ha en rolig diskussion.
Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..