• Anonym (blä)

Att sova i en smutsig säng..

Jag förstår inte hur man kan ligga i sängen och äta diverse saker, som ex chips. Hela sängen blir ju helt neräcklad och flottig. Är man så lat att man inte orkar sitta upp och äta i tex soffan? Och folk som aldrig duschar innan de går och lägger sig får ju en vidrig säng att sova i. Hur kan man vilja sova i en smutsig säng? 

• Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..
  • Lillagris

Tror inte det spelar nån roll när du duschar du svettas ju när du sover. Jävligt onödig tråd, vrf bryr du dig?
    Om du tycker det är så jävla äckligt att folk inte duschar innan dom går och lägger sig får du väl tycka det,. Antar att du inte heller har sex i sängen då eller?? Det borde ju vara stängt förbjudet enligt dig.

• Anonym (Lortisen)

Vilka miljöförstörare det finns! Tvätta och duscha i tid och otid. Hur ska dessa hygienhysteriker förklara för framtida generationer varför de har släpp ut så mycket kemikalier i vår natur?

Här tvättar, städar och duschar/badar vi när det behövs. Inga onödiga utsläpp och inget slöseri med vatten.

Att äta frukosten i sängen på födelsedagen och morsdag är det bästa som finns.   

• Anonym (Chipsen)
    Black roses skrev 2011-12-10 09:13:59 följande:
    Sa kan det verka for en utomstaende, men har man overlevt ett fall pa 9 meter, sa ar man jakligt glad att vara vid liv.. Och bara for att ryggen skadades, sa betyder inte det att man maste kasta in handduken, man far bara omprioritera sitt liv, anpassa sig, for egentligen finns det inget min man inte kan gora, forutsatt att han far lite tid och sjalv verkligen vill.. Sommaren innan vi lamnade Sverige var han tillbaka i en vanligt gokart och korde, han var 2 sec fran banrekordet efter 3 varv.. (Han brukade ha rekordet pa den banan..)
    Enda som verkligen stallt till det ar en smartproblematik som svensk sjukvard tyvarr inte klarade av...

Hej igen

Okej, ja jag förstår. Själv så mår jag inte alltid så bra och många gånger önskar att jag inte vore finnas längre. Kanske beroende på att jag inte har något alls (mer än en fungerande kropp fysiskt). Men jag avundas dem som har dessa krafterna att repa sig, att kunna hålla modet uppe, att faktiskt lyckas, trots det som skett.

Nu vet jag inte, kanske ni hade barn innan det hände, det är ju en anledning att inte ge upp, sedan så hade han troligen dig också, som peppa och stöttade, vilket jag tror är en stor förutsättning för att lyckas överhuvudtaget här i livet.

Du skriver att det enda som ställt till det, är en "smartproblematik som svensk sjukvård inte klarade av", vad menade du med det??

Sköt om dig

• SHAKAWKAW

Jag äter i min säng. Chips, kakor och knäckebröd. Sedan duschar jag inte mer än 3 gånger i veckan och byter inte sängkläder speciellt ofta. Beror på vad jag gör under dagarna. När jag passar mina kompisars djur får de gärna sova med mig i sängen, även fast den ena har lång päls och samlar på sig en massa skit (han gillar att rulla runt i gräset för att klia sig) (svimma inte).

Du är ganska rädd för bakterier, va?

• Black roses
    Anonym (Chipsen) skrev 2011-12-10 11:37:27 följande:

Hej igen

Okej, ja jag förstår. Själv så mår jag inte alltid så bra och många gånger önskar att jag inte vore finnas längre. Kanske beroende på att jag inte har något alls (mer än en fungerande kropp fysiskt). Men jag avundas dem som har dessa krafterna att repa sig, att kunna hålla modet uppe, att faktiskt lyckas, trots det som skett.

Nu vet jag inte, kanske ni hade barn innan det hände, det är ju en anledning att inte ge upp, sedan så hade han troligen dig också, som peppa och stöttade, vilket jag tror är en stor förutsättning för att lyckas överhuvudtaget här i livet.

Du skriver att det enda som ställt till det, är en "smartproblematik som svensk sjukvård inte klarade av", vad menade du med det??

Sköt om dig

Nej vi traffades efter, och barn kom efter.. Sa han satt val i positionen att han inte trodde nagon skulle vilja ha honom heller.. Smartproblematiken ar en ratt lang historia.. Men tyvarr sa klarade inte svensk sjukvard av att reda upp det, vilket de gjorde har dar vi bor nu.. Smartproblematiken beror pa att vissa funktioner aterkommer, och det forsta du far tillbaka ar smarta...
  • Anonym (Chipsen)
    Black roses skrev 2011-12-10 11:46:06 följande:
    Nej vi traffades efter, och barn kom efter.. Sa han satt val i positionen att han inte trodde nagon skulle vilja ha honom heller.. Smartproblematiken ar en ratt lang historia.. Men tyvarr sa klarade inte svensk sjukvard av att reda upp det, vilket de gjorde har dar vi bor nu.. Smartproblematiken beror pa att vissa funktioner aterkommer, och det forsta du far tillbaka ar smarta...

Ja givetvis "SMÄRT problematik", jag fattade inte först att det var ett "ä" som skulle stå där, förstod du inte kunde skriva å ä ö, men tänkte det kunde finnas något som hette smart problematik:)

Är du också i rulle eller? Starkt av er iaf

• Fluffskalle

Men oj, hur kommer man på att man ska bry sig om hur andra sover hemma hos sig? Kanske du har lite tvångstankar om du inte ens kan släppa hur andra sover?

• logg81

Jag tror inte det vi själva drar ner i sängen är det äckligaste... Det bor redan så mycket äckel i våra sängar att chips, en oduschad kropp och samlagskladd är det minsta vi behöver bekymra oss för.

Jag bäddar rent en gång i veckan. Jag dammsuger madrassen en gång i månaden. Jag tar ett bad innan jag går och lägger mej (mest för att jag blir ruskigt trött av ett varmt bad). Min dotter behöver fortfarande en nattblöja. Jag har väldigt sällan sexuellt umgänge i min säng. Jag äter aldrig i sängen.

Antar att min säng är i tipptopp av hygienskäl dårå... Ändå blir jag äcklad av att tänka på de monster som lever däri... :-S

Jag är bäst på jorden... shit happens.... =D
Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..