• Anonym (blä)

Att sova i en smutsig säng..

Jag förstår inte hur man kan ligga i sängen och äta diverse saker, som ex chips. Hela sängen blir ju helt neräcklad och flottig. Är man så lat att man inte orkar sitta upp och äta i tex soffan? Och folk som aldrig duschar innan de går och lägger sig får ju en vidrig säng att sova i. Hur kan man vilja sova i en smutsig säng? 

• Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..
  • Anonym (Chipsen)
    Black roses skrev 2011-12-10 18:40:21 följande:
    Om inte jag missminner mig sa var det ju pa tapeten for nagra manader sedan om att svenskens tvatt var den ackligaste, for att for fa korde 60 och 90 gradig tvatt.. 
    Synd du ställt in så bara medlemmar kan skriva till dig... Hade tänkt skicka ett PM till dig
  • Perite FL
    Anonym skrev 2011-12-10 21:08:59 följande:
    usch vilken onödig tråd.....
    så tråkig att jag var tvungen att läsa alla inlägg till sidan 4, varför vet jag inte...
    Detta är vad jag kallar ett berikande inlägg.......
    A nuclear war can ruin your whole day.
  • Anonym (äckelfia)

Huvva! Jag är nog en enda stor äckelbobba på jorden.... vi sover båda helt nakna i sängen, vi duschar ca varannan dag - på morgonen! Dessutom har vi sex i sängen  och det är inte alltid vi byter lakan varje vecka...dessutom får katterna sova i sängen. Just nu har jag jättefina små tassblommor på min sida av sängen då katten inte torkade sig om tassarna innan han hoppade upp i sängen. Det är nog 3 dagar sen och jag har fortfarande inte bytt lakan! Ojojoj, det är ju tur att vi inte har barn än, för då var nog minst 100 här inne tvungna att anmäla oss till soc. Till allas glädje kan jag dock meddela att när vi byter sängkläder tvättar vi dem i minst 60 grader, i bland i 90 och tumlar alltid, utom på sommaren då de får torka ute. Phu, tur att jag gör något rätt.

• Anonym (Chipsen)
    Anonym (äckelfia) skrev 2011-12-10 22:16:23 följande:
    Huvva! Jag är nog en enda stor äckelbobba på jorden.... vi sover båda helt nakna i sängen, vi duschar ca varannan dag - på morgonen! Dessutom har vi sex i sängen  och det är inte alltid vi byter lakan varje vecka...dessutom får katterna sova i sängen. Just nu har jag jättefina små tassblommor på min sida av sängen då katten inte torkade sig om tassarna innan han hoppade upp i sängen. Det är nog 3 dagar sen och jag har fortfarande inte bytt lakan! Ojojoj, det är ju tur att vi inte har barn än, för då var nog minst 100 här inne tvungna att anmäla oss till soc. Till allas glädje kan jag dock meddela att när vi byter sängkläder tvättar vi dem i minst 60 grader, i bland i 90 och tumlar alltid, utom på sommaren då de får torka ute. Phu, tur att jag gör något rätt.
    fräscht med slidsekret och katthår och allt annat
  • Anonym (äckelfia)
    Anonym (Chipsen) skrev 2011-12-10 22:21:22 följande:
    Nämen jag sa ju det, jag är jordens störta äckelbobba.
  • bebé11

nyduschad o lägga sig på rena nytvättade lakan, loooooooooooooooove it :)

men käka chips choklad, mandariner,funkar ju iaf, så länge man inte torkar sig på lakanen hur fan kan de bli nerflottade ? plus som alla andra säger,
    när man pipp, så ligger man ju där o myser ett tag o oftast somnar man direkt efter om d  e på kvällen.
    Sen tänk dig för de som pipp flera gg om dagen, ska de byta lakan varje gång lr ?
    prooooooooojekt fan

• Anonym (HAHAHA!!)
    Anonym (blä) skrev 2011-12-09 13:32:10 följande:
    Jag förstår inte hur man kan ligga i sängen och äta diverse saker, som ex chips. Hela sängen blir ju helt neräcklad och flottig. Är man så lat att man inte orkar sitta upp och äta i tex soffan? Och folk som aldrig duschar innan de går och lägger sig får ju en vidrig säng att sova i. Hur kan man vilja sova i en smutsig säng? 
    Nej här har vi då aldrig frukost på sängen, fy så äckligt och ohygieniskt hahaha!!!

Det är helt fantastiskt vad folk ORKAR med att störa sig på hos andras vanor.. 
  • Black roses
    Anonym (Chipsen) skrev 2011-12-10 22:07:49 följande:
    Synd du ställt in så bara medlemmar kan skriva till dig... Hade tänkt skicka ett PM till dig
    Tankte inte pa det, men oppnar sa du kan skriva..
  • Mandel
    Anonym (Chipsen) skrev 2011-12-10 22:21:22 följande:
    Hur mycket rinner det om dig då?
    Jag sover naken och det är inte ett dugg blött i sängen av några flytningar eller slidsekret eller vad du nu vill kalla det.

Här hemma är vi inga extremmänniskor på att byta sängkläder eller använda en massa antibakteriella saker hit och dit och av någon konstig anledning så är vi sällan sjuka.
    Blir vi sjuka så är det över på någon/några dagar och håller inte på fram och tillbaka i veckor/månader som det verkar vara hos så många andra.

Ett tips för att slipa byta sängkläder hela tiden är att göra som min senila farmor: sov på soffan!
    Då spar man tvätt...
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..