• iväntanpådig

BF Augusti 2012

Vi har försökt få barn i 5 år utan ett enda plus. Har just Plus! Är förstås överlycklig men tillika skräckslagen/livrädd för missfall! Men som sagt man väntar inte missfall utan barn! Måste försöka intala sig det bara! Har haft lite läskig molvärk och det har tagits infektionsvärden för att utesluta infektion. Dessa visade ju ingenting! Tack och lov!

Undrar nu om någon vill följas åt till den beräknade dagen då vi ska få träffa våra bebisar och under tiden prata om allt mellan himmel ocvh jord!? Själv räknar jag BF enl. FL till 17/8 2012!

• Svar på tråden BF Augusti 2012
  • Inanna Li

Barnatro - Grattis till lyckat VUL Glad

Mela86 - Grattis till drömjobbet Skål

Baggs - Vilken bra arbetsgivare! Precis som min! I somras anställdes en tjej hos oss som hade ca 4 månader kvar till förlossning! Och nu är hon mammaledig i nästan ett år! Tycker du ska satsa på det jobbet!

• iväntanpådig

Grattis till lyckade VUL Barnatro10 och Sussie85! Va skönt att du skrev 5% om missfall.. Vi såg oxå ett hjärta picka i v. 7+2 bara en sån kommentar känns så lugnande fast man inte ska se sig blind på de! Kan ju faktiskt hända ändå! Vill sååå att det ska bli tisdag 24/1 då vi igen ska på VUL!!

Grattis till nya jobbet Mela86!

Och Baggs ta jobbet! Blir du då att jobba natt??? Kanske du kan ta jobbet men ändra arbetstid under graviditeten? Va jag har förstått ska man försöka undvika vakande när man väntar barn...

• Inanna Li

Sussi85 - Grattis till dig också Solig! Bra att MF-risken minskar när man sett hjärtat slå!

• mela86

Precis kommit hem från VUL, allt ser helt perfekt ut! Efter 6,5 år har vi äntligen kommit hit! Risken för mf är nästintill obefintlig enl läkaren, ÄNTLIGEN är det vår tur!!! Nu ska jag iväg och införskaffa ett par mammabyxor! Är så lycklig!!

• Baggs

GRATTIS MELA!!!!! Njut nu av att du är gravid!

Själv skall jag nog plocka fram mammakläderna i morgon - nu går det inte mer!!!

• Inanna Li

Grattis till lyckat VUL Mela!

Har inte köpt mammakläder än men det borde snart vara dax! Har inte gått upp nåt sen ÄP men jag har gått upp ca 10 kilo på ett och ett halvt år pga IVF:behandlingarna så jag har redan problem med "graviditetskilon".

• Baggs

Inannan: Ja, de där hormonerna ställer allt till det. Jag har också gått upp under varje behandling förutom den sista - men det har jag tagit igen nu - med råge!!

Svar på tråden BF Augusti 2012