• iväntanpådig

BF Augusti 2012

Vi har försökt få barn i 5 år utan ett enda plus. Har just Plus! Är förstås överlycklig men tillika skräckslagen/livrädd för missfall! Men som sagt man väntar inte missfall utan barn! Måste försöka intala sig det bara! Har haft lite läskig molvärk och det har tagits infektionsvärden för att utesluta infektion. Dessa visade ju ingenting! Tack och lov!

Undrar nu om någon vill följas åt till den beräknade dagen då vi ska få träffa våra bebisar och under tiden prata om allt mellan himmel ocvh jord!? Själv räknar jag BF enl. FL till 17/8 2012!

• Svar på tråden BF Augusti 2012
  • Majsan77

Grattis Carolina! Skönt att få ett så bra besked och roligt att se den lill*.

Lih84: Lycka till på ditt VUL idag!

Lillismaj: Hur gammal är er dotter? Vi har inter heller berättat för vår 4-åring än och tänkte nog vänta till efter NUPP-ultraljudet.

• Bolih84
    Majsan77 skrev 2012-01-19 08:24:36 följande:

Lillismaj: Hur gammal är er dotter? Vi har inter heller berättat för vår 4-åring än och tänkte nog vänta till efter NUPP-ultraljudet.
    Tack Mojsen! GladNog är jag nervös, har sovit dåligt och vaknade tidigt.... kl 13 är det dags!
  • Carro34

Tack tjejer Glad Ska berätta på jobbet på måndag, är lite nervös för det...

Lycka til idag Lih84 !!! Det kommer gå bra.

• Inanna Li

Carolina - Grattis till lyckat KUB med kanonresultat! Skönt att klara av detta mål!

Jag har KUB nästa vecka och beoende på hur det går ska jag också köpa mammakläder och berätta för fler personer att jag är gravid!

• Bolih84

Hej på er, VUL´et idag gick hur bra som helst, så skönt att se det lilla hjärtat picka! Glad
    Vart tillbakaflyttat någon dag bara, är i vecka 8 nu (7+4)

• Baggs

Skönt med alla positiva nyheter idag!!!

Undrar dock: Är det någon här som upplever "sammandragningar" - inte smärtsamma, men ändå så att magen blir spänd och känns mest hela tiden? Min mage har  "pluppat" ut rejält det senaste dygnet känns det som och jag tror att jag är öm pga jag omedvetet försöker hålla in magen liksom... Stretar emot lite grann helt enkelt, och att det då naturligt påverkar livmodern som protesterar med sammandragning? Någon annan? Nu ser jag gravid ut helt enkelt, fast pluffsig... förstår ni? Lustigt! Men det är väl ett muskelminne som aktiveras! Men inte helt bekvämt sådant!

• Lillismaj
    Majsan77 skrev 2012-01-19 08:24:36 följande:

Nästan lika gamla.
    Dottern fyller fyra i april. Hon pratar så mycket om att hon vill ha en bebis, ska bli så roligt att erätta för henne.
    Samtidigt så undrar jag hur man får till tiden sen för henne med två bebisar.
  • Bolih84

Tänkte ju ta och lägga in mej i listan men nu ser det ut som att BF blir 1 sep, Istället för 27 aug! Skrattande

• iväntanpådig

Grattis till fina VUL och Nuppp/KUB resultat! Glad

Lih84 tror det är helt okej att du skriver in dig på listan ändå! Flört

Svar på tråden BF Augusti 2012