tjocka människor?!
Hej!
Jag en person som är oerhört rädd om min kropp och som är fullkomligt livrädd för att bli tjock!
Jag lever sunt och tänker på vad stoppar i mig..
Till saken hör att det går en hel del program på tv just nu ang fetma och feta människor. Såklart för att uppmärksamma vårat samhälle och människor angående problemen kring detta.
De gånger jag råkat vända över till de programmen och när jag ser feta människor ute så börjar jag att fundera!?
Jag skall inte säga att jag mår illa men jag kan tycka att en fet människa inte behöver den där sladdriga pizzan eller skräpmaten från de olika matketjorna. Laga maten hemma istället!
Ok jag köper om man har fel på ämnesomsättning osv men jag tycker att alla som är överviktiga sitter och gnäller över sin situation! - jag är så tjock bla bla bla.. men dom är inte intresserade att ta tag i det! varför?
Vill dom få hjärt/kärl och andra följd sjukdomar? Vill dom sitta och tycka synd om sig själva? gör något åt det istället och sluta GNÄLL!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-15 21:28
Efter att ha fått andra perspektiv i frågan så ber jag nu om ursäkt över detta inlägg.. Ibland tänker man faktiskt inte på de orsaker som finns. Sorry!