Anonym skrev 2012-01-24 00:26:03 följande:
Du bara sabbar allt jag tänker hela tiden!
Så det gör ingen skillnad för min koppling till mina trådar om jag är avreggad? Ingen liten, liten skillnad alls? Är ett ip kopplat till varje inlägg också?
Så den enda skillnaden som finns är om någon loggar in på mitt konto och tittar på mina trådar där där alla kommer upp på en gång? Det är enda fördelen om man avreggar, att dom inte kan göra det och se alla mina trådar på en gång?
Varje litet klick du gör på internet är kopplat till ditt IP nummer...
Helt ärligt så tror jag att den enda du försvårar för genom att avregga dig själv är för dig själv för du tappar alla dina viktiga trådar helt... Och dessutom i onödan.
Det är bättre att du inser att vad som hänt kunde fått stora konsekvenser om man inte hade koll på sina lösenord och liknande. Men i slutändan så har faktiskt ingen större skada skett... Visst det kan komma värre attacker i framtiden... men FL kommer troligen också jobba hårt med att säkra upp sidan. Vilket förhoppningsvis kommer göra det svårare att göra om något sånt här igen!
Ta det bara lugnt. Ändra nick, lösen och eventuellt din mail (jag skiter i mailen. Vill man hitta mig så gör man det ändå och jag har inget spännande på den mailen...

) sen så är du ok! Oroa dig inte och inse att det inte är så troligt att någon kommer orka bry sig nog om dig och vem du är för att sitta och hacka allt för att få fram infon

De har 60 000 av oss användare... OM de väljer att hacka några så är risken 1 på 60 000 att det är dig de tar först

Och även om de hackar 1000 konton så är det en per 6000 medlemar isåfall

Fortfarande har du oddsen på din sida
Sen även om de får fram infon vad skall de göra med den?? Utpressa dig?? Sälja till Hänt Extra??

Skämt å sido så tror jag inte du behöver oroa dig varesig nu eller i framtiden