• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • Mynta

Även om hon har vansinnigt dåligt uttal och ordförråd så verkar hon ju förstå och kunna göra sig förstådd, räcker inte det? Hon ska fotas, inte läsa in ljudböcker.

• zigne
    Mynta skrev 2012-02-29 07:00:40 följande:
    Även om hon har vansinnigt dåligt uttal och ordförråd så verkar hon ju förstå och kunna göra sig förstådd, räcker inte det? Hon ska fotas, inte läsa in ljudböcker.
    hahahahahaha nej det är sant.  Men jag tror att modellvärlden är en stenhård värld där man inte får vare sig ha en svaghet eller någonsin visa någon. Men jag är kanske cynisk.
  • zigne
    Satisfaction skrev 2012-02-29 08:38:26 följande:
    Charm kommer man nog längre med. En öppen svaghet kan väcka sympati och gillande.
    Jo det är sant men man får inte vara korkad!!! Man kan spela korkad men inte vara det på riktigt för då är man chanslös.
  • Bei Bei

Jag tycker Nina verkar grymt falsk och oäkta. Hon låtsasgrät ju så skämskudden åkte fram här hemma...

• Diii

Dem här franska modellerna kan ju inte heller engelska.

• LovisaHjärtat

Alltså, var jag medvetslös under bedömningen och missade vem som fick veckans bästa bild eller vad hände?

It's not that I'm not a people person, I'm just not a stupid people person
  • Fanny b
    LovisaHjärtat skrev 2012-02-29 09:55:48 följande:
    Alltså, var jag medvetslös under bedömningen och missade vem som fick veckans bästa bild eller vad hände?
    Ingen av tjejerna fick den bästa bilden. Orsaken var för det kom fram till att Jenny sagt att hon var osäker om hon ville bli modell och det togs upp av juryn. När tjejerna kallades tillbaka kallades Jenny och en till tjej fram, som hade gjort dåligt ifrån sig. Den tjejen fick vara kvar då domarna inte ville premiera Jenny fastän hon ansågs ha talang, då de tyckte att en deltagare som inte vill bli modell heller inte ska få vara med i tävlingen.
  • littlemisstrouble

Men usch allvarligt. Vad säger människan i tv, jonas alltså. Kommentera inte på plumpt och dumt.

Viktorias bild var katastrof. ujuj. tycker inte att hon är nån bra modell men men smaken är som baken.

Svar på tråden Top Model Sverige!