Top Model Sverige!
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Även om hon har vansinnigt dåligt uttal och ordförråd så verkar hon ju förstå och kunna göra sig förstådd, räcker inte det? Hon ska fotas, inte läsa in ljudböcker.
Charm kommer man nog längre med. En öppen svaghet kan väcka sympati och gillande.
Jag tycker Nina verkar grymt falsk och oäkta. Hon låtsasgrät ju så skämskudden åkte fram här hemma...
Läste igår att Viktoria har aspergers.
Dem här franska modellerna kan ju inte heller engelska.
Alltså, var jag medvetslös under bedömningen och missade vem som fick veckans bästa bild eller vad hände?
Men usch allvarligt. Vad säger människan i tv, jonas alltså. Kommentera inte på plumpt och dumt.
Viktorias bild var katastrof. ujuj. tycker inte att hon är nån bra modell men men smaken är som baken.