Top Model Sverige!
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
en modell ska ju inte bara bli bra på bild utan ska också kunna vara med i reklamfilm tex
Jag tycker det är sympatiskt och rörande med hur underbar personlighet den här Victoria är. Det är ju jättetrevligt att de har en mer djup personlighet
och att det inte bara är som säges, blåsta blondiner som söker sig till såna här yrken. Det kan var ganska komplexa människor. Och av de här programmen så ser man ju att yrket är mer komplext än man någonsin tror.
Jag tycker inte alls det är så utseendefixerat som det många gånger sägs. Det handlar ju så mycket om talang och karisma. Och folk som man kan tycka ser fullständigt oansenliga ut, kan vara de bästa att föra sig framför kameran. Sen ska man bli bra på bild. Sen ska man ha karisma. (många olika delar att ta hänsyn till)
En av tjejerna som åkte ut bland de första, vet jag har haft extrema psykiska problem, där hon åkt in och ut till sluten psykiatrisk vård, för att hon haft ett extremt självskadebeteende.
Jag tycker det är bra att det inte är ett yrke för flaschiga, ofelbara, perfekta, ytliga, snygga blondiner längre. Utan egentligen är det rätt udda typer som passar där.
zigne, hahaha
: