Top Model Sverige!
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
zigne:
Är du sur på att Victoria lättvindigt fått en diagnos, eller att du tycker beteendet med att inte kunna titta i ögonen (på juryn) är godkänt?
Poängen är väl att hon är MER socialt kompetent på vissa områden, än andra inom modellvärlden kan vara. De har ju hänförts av hennes naturlighet. Och den har jag också reagerat på, i jämförelse med hur många konstlade brudar kan vara i såna här program. Och det är DET jag sett. Jag har inte sett något "av någon diagnos" ens hos henne. Uppfattade att hon gick ut med det för att hon fått någon kritik om hur det var med ögonkontakten med juryn eller vad det var
och att hon i samband med den kritiken gått ut med vad hon har för diagnos i botten.
Snacka om att ha övervunnit sina hinder.
Dessutom så hänförs fotografer av hennes naturlighet och karisma på det sättet också. Ett sätt som jag sett som att hon har med eller utan diagnos.
Att folk är så konstlade i såna här yrken ser JAG som ett socialt handikapp hos dem. Det är ett socialt handikapp att inte kunna vara sig själv heller. Det är ett socialt handikapp att inte kunna vara naturlig.
Ska alla de modeller som inte "kan vara naturliga" också sparkas ut programmet då?
Alla har väl sina tillkortakommande oavsett diagnoser.
Varför hakar du upp dig så på "att någon har en diagnos" när du ändå inte tar diagnoser på allvar?
omg skärp er nu! denna tråd handlar om top model och inte hurvida viktoria har asperger och hur sjukdomen är!
obs ironi...
btw vet ni att sibel förlorade bögtestet på högstadiet! nu är det vetenskapligt bevisat att det funkar ;)
Skulle inte tråden handla om top Model!!!!!!!