Top Model Sverige!
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Så nu har även jag sett senaste programmet och vad ska jag säga?
Victorias engelska går mig på nerverna. Hur kan den vara så kass?
Jenny kommer jag inte att sakna då hon verkar så sävlig och nästan trög när hon öppnar munnen.
Nina är lite för mycket med alla tårar
Sibel framstår som högst normal numera
Tycker det är härligt att olika personligheter och utsende får ta plats i program som detta. Om sibel föddes med snopp eller snippa eller både känns ganska ovidkommande tycker jag. Nu är hon Sibel och förmodligen har hon känt sig som det i sitt liv eftersom hon, om hon nu gjort det, valt att bli det.
Skönt med folk som utmanar normerna lite. I övrigt känns programmet delvis manusläst och i början tyckte jag det kändes hemskt att de var så taskiga mot varandra, men visst fastnar man lätt i det hela. =)
Viktoria är ju bara för mkt när hon öppnar munnen. Hur ska hon överlevde efter festen eller vad det var hon vann. Hon kan ju inte prata ordentligt. Undra vem som vinner allt finns hu ingen direkt värdig vinnare i såna fall den som ja tycker ser bäst ut är Alice i såna fall
Sibel är positiv till allt i alla fall, det gillar jag.
Detta program känns manus! Och kan inte Jonas åka hem?! Jag KAN inte med honom!!
Fy fan att hålla i dessa djur vidrigt!!:) varför ska modeller alltid hålla i vidriga djur för?!?
ja det är nice att Sibel är positiv men nu ska Rebecka bli hysterisk igen hahah
Jag skulle säkert också gråta som Rebecka, så jag ska inget säga om det, men hon måste ju vetat att sånt förekommer i Top Model-plåtningar dessvärre.
Jag har oxå värsta orm fobi kan inte kolla i en bok eller på tv. Så ja förstår hennes rädsla. När ormen var på tv så blundade ja sambon fick säga till när den är borta. Varför bad hon inte om ett annat djur?!?