• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • Duckan

Det vara väl lite det jag menade RS89, att de vet att sånt kommer och borde vara förberedda. Jag skulle inte kunna genomföra en fotografering vare sig med en spindel, skorpion eller orm tror jag, kan inte se hur det skulle gå till. Likaså klarar jag inga höjder alls.

• blåbär02

Ninas closeup var skit fin! :)
    Tycker Rebecca borde åka nu faktiskt. Hon är söt och fin, men det är ju inte allt.

Vad har hänt med Isabella?!? Hon ser ut som en tant ju.. =S
    Hon brukar ju vara så snygg!    

• Duckan

Rebecca är nog helt enkelt för ung för detta. Nina bra på bild.
    Izabellas styling suger. 

• blåbär02
    Duckan skrev 2012-03-06 20:57:51 följande:
    Nina gråter och Rebecca har nio liv i den här tävlingen. Suck.

Hm.. =/ Dåligt tycker jag.
    Men hon är väl juryns gullegris. 
  • Aniko

Klara blir bara bättre och bättre ...

Men tyvärr har jag råkat läsa nånstans om att en av deltagarna (jag säger inte vem) gått omkring på Stockholms gator och tjutit att hon är Sveriges top model. Så jag antar att jag vet vinnaren. Och just den personen har inte åkt ut än. Lite surt om ryktet är sant, då är det ingen spänning längre

Tyckte rebecka skulle åkt, faktiskt!

• Duckan

Oooh, jag älskar spoilers Aniko!!! Tell me tell me!!! Du kan skriva i min gästbok så raderar jag sen?

• Fikonkaka
    Aniko skrev 2012-03-07 01:06:48 följande:
    Klara blir bara bättre och bättre ...

Men tyvärr har jag råkat läsa nånstans om att en av deltagarna (jag säger inte vem) gått omkring på Stockholms gator och tjutit att hon är Sveriges top model. Så jag antar att jag vet vinnaren. Och just den personen har inte åkt ut än. Lite surt om ryktet är sant, då är det ingen spänning längre

Tyckte rebecka skulle åkt, faktiskt!
    Åååh jag vill också veta, snälla
Svar på tråden Top Model Sverige!