Top Model Sverige!
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ja me!!!:)
tycker izabellas styling i gårdagens program var katastrof. så fult så fult.
jag vill INTE veta vem som vinner. förstör ju hela grejen med att själv gissa sig till vem som ska vinna.
Därav ber vi Aniko att spoila direkt till oss och inte här i tråden
Men Stjlmspärlan, do till!
Jag ska försöka spoila när jag har tid ! Själv är jag sur över att ha läst det, jag hatar att få veta vinnaren i förväg.
Aniko, det är lugnt Sthlmspärlan har fixat det
Äntligen sett programmet. Sånt här borde man vara beredd på när man ansöker och det skulle inte förvåna mig om Rebecka någon gång nämnt att hon har fobi för ormar och fick en orm tilldelat sig bara därför. Jag blir iofs lika irriterad på sånt här som jag blir när deltagare i ANTM inte kan gå i högklackat eller presterar uruselt på catwalken. När man skickar in ansökan så har man väl en viss tid på sig innan man blir antagen. Använd då den tiden att lära sig gå i högklackat, bearbeta dina fobier osv. Jag har total fobi för spindlar, betydligt värre än Rebeckas fobi, men jag inbillar mig att för drömjobbet hade jag bitit ihop och fixat det och sedan brytit ihop. Lätt att säga när man sitter bekvämt i soffan visserligen
Visserligen utvecklades inte Victoria men det var inte hennes tur att åka ut. Lillflickan Rebecka (kan fortfarande inte smälta att hon är lika gammal som Klara) borde åkt ut den här gången.
Klara är ett år äldre hon är väl 17 och Rebecka 16 . Men ändå Rebecka verkar vara deras idol tycker hon skulle ha åkt ut när hon vägrade färga håret