• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • Topcom

Omg omg sibel åkte ut!? Jag som hade hört att hon skulle vinna? jaja, det var bra tycker jag..!

• Aniko

Okej jag hade fel! Enligt det rykte jag läst då skulle Sibel vinna och så åkte hon ut!!
    Jag tyckte faktiskt att Alice skulle åka. Jag tycker inte heller att Nina verkar bli nån bra modell. Min favorit är fortfarande Klara

• RS89

neej jag blev jättebesviken över att Sibel åkte ut! fast det var ingen nyhet att hon inte vann, hon skrev nämligen i sin blogg för någon dag sen att hon letar modellagentur, så då fattade man att hon inte vann :P....
    men trodde man skulle få se mer av henne...

och vad är grejen mellan Rebecka och programledaren? hon sa det själv "det är nått mellan mig och Rebecka".  hennes närbild sög och ändå får hon stanna efter såå många fails?

• nevermind

Neeeej!!! Jag kollar avsnittet på hemsidan, och nu förstörde ni allt!

Skit, jag älskade Sibel!!!

• nevermind

Jag tror till 99% att Rebecka vinner. Av de anledningar jag räknade upp i ett föregående inlägg.

Fy fan! Så uppenbart uppgjort!!! 

• Aniko

Jag tror faktiskt (och hoppas!) på klara. Rebecka är duktig och söt men när hon pratar bara ryser jag.
    Kanske izabella känner igen sig själv i henne, vad vet jag!

Svar på tråden Top Model Sverige!