• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • Cherrry

Får kolla på tisdag vad det står på hennes ålder fick för mig att det stod 16men jag vet inte hon beter sig i allafall omoget

• MoaElis
    Cherrry skrev 2012-03-09 10:34:32 följande:
    Får kolla på tisdag vad det står på hennes ålder fick för mig att det stod 16men jag vet inte hon beter sig i allafall omoget
    Det står att hon är 17 år.. Men ålder har inte så mycket med mognad att göra, finnas mogna 17 åringar & väldigt omogna 20 åringar..
  • bubbel

Nä nu hoppar jag tråden! Vågar inte läsa längre för snart orkar väl nån inte hålla truten längre och berättar vem som vinner!

• Duckan

bubbel, nejdå vi som ville veta har fått den infon på annat håll. Har du nån favorit ännu? 

• bubbel
    Duckan skrev 2012-03-09 13:01:20 följande:
    bubbel, nejdå vi som ville veta har fått den infon på annat håll. Har du nån favorit ännu? 

Va bra! :) Njaa... Hade Jamilla som favorit men.... Sibel växer i mina ögon fast hon är grymt jobbig att titta på ibland, men hon tar jobbet på allvar i alla fall. Men nån favorit har jag nog inte än... Du då?
  • Duckan

Ingen klar favorit eftersom jag inte tycker att nån av dem är supermodell-material. Men, Sibel ger allt och verkar positivt inställd till allt, det är pluspoäng.

• Cherrry

jag har inte fått den info!!! =(   

vill oxå veta vem det är som går runt oi sthlm o säger att hon är sveriges top modell

Svar på tråden Top Model Sverige!