• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • Duckan

Ikväll är det dags igen. Ytlighets-tv de luxe med Lyckan i LA efteråt också.

• Fia 28

Har ingen klar favorit denna gång, brukar alltid ha det. Nina tar bra bilder, men jag stör mej på hur hon pratar. Sibel är imponerande, men skulle irritera ihjäl mej om jag var tvungen att umgås med henne, finns ifs ingen risk för det =). Rebecca skulle vinna om hon var några år äldre.

• nevermind

Jag vill också veta!

Jag tror Rebecka  vinner, tyvärr. Hon har varit modell förut och har erfarenhet, fusk! Bossen för modellagenturen är ju med i juryn, klart det är hans som bestämmer vem som ska vinna. 

• Yn84
    nevermind skrev 2012-03-13 13:29:16 följande:
    Jag vill också veta!

Jag tror Rebecka  vinner, tyvärr. Hon har varit modell förut och har erfarenhet, fusk! Bossen för modellagenturen är ju med i juryn, klart det är hans som bestämmer vem som ska vinna. 
    Det där har jag också funderat på, dom kan ju inte låta nån vinna om bossen inte vill ha henne..?
    Jag tror nog Klara... eller Sibel

Lustigt att många har ändrat uppfattning om Sibel sen första programmetFlört
  • nevermind
    Yn84 skrev 2012-03-13 14:30:23 följande:
    Lustigt att många har ändrat uppfattning om Sibel sen första programmetFlört
    Vadå? Jag har inte sett typ de första 2-3 avsnitten.

Jag älskar Sibel. Hon är så orädd. Bangar inte för nåt. 
  • bubbel
    nevermind skrev 2012-03-13 15:03:01 följande:
    Vadå? Jag har inte sett typ de första 2-3 avsnitten. Jag älskar Sibel. Hon är så orädd. Bangar inte för nåt. 

Hon va såååååååå jäkla jobbig de första avsnitten! Hördes mest och va allmänt irriterande! Hon va överallt! Gapig och skrikig och hyperenergisk! Hon har lugnat ner sig som tur är, numera gillar jag henne mer och mer...
  • nevermind
    bubbel skrev 2012-03-13 15:06:26 följande:

Hon va såååååååå jäkla jobbig de första avsnitten! Hördes mest och va allmänt irriterande! Hon va överallt! Gapig och skrikig och hyperenergisk! Hon har lugnat ner sig som tur är, numera gillar jag henne mer och mer...
    Ah, okej. Ja sånt orkar man fan inte. Men nu är jag skitimpad, bruden langar ju upp skorpioner i fejset!
  • bubbel
    nevermind skrev 2012-03-13 17:09:43 följande:
    Ah, okej. Ja sånt orkar man fan inte. Men nu är jag skitimpad, bruden langar ju upp skorpioner i fejset!

Ja jag håller med, blev riktigt imponerad av det! Plus att hon inte grinar och gnäller över jobben.... :)
Svar på tråden Top Model Sverige!