• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • Duckan

Haha, min femåring undrar varför det låter så konstigt när Klara pratar! Jag finner inte den rösten sexig, bara släpig.
    Kinkig som jag är tycker jag att Klara borde fixa tänderna också om hon ska le på bilderna nån gång. 

• nevermind
    blåbär02 skrev 2012-03-14 08:26:24 följande:
    Tror också att Rebecca vinner.. Och det känns så jäkla uppgjort. 
    Iza kommer bli jävligt opopulär och programmet bojkottat i framtiden.

Jag tror Alice vinner. Nina har underbar kropp, men ser nog för alldaglig ut. Har inga superbra bilder (som Sibels underbara sjöjungfru). Klara ser för jäkla docksöt ut, men Alice tycker jag ser modellig ut. 
  • Duckan

Alice tycker jag är intetsägande. Visst blir hon bra på bild, men jag säger som Tyra "lack of personality".

• Satisfaction

Jag kan fortfarande inte skilja på Klara och Alice. Tycker att de ser lika ut.
    Synd att Sibel åkte ut.
    Ingen är någon direkt Top Model, Rebecka är dessutom ganska kort.

Tycker det var pinsamt hur de nästan grät hysteriskt inför Wallin igår. Vet inte vilken kändis som skulle få mig att flippa ur så inför teve.  Kanske att min son skulle grina av glädje om han träffade Sean Banan, men han är bara 7 år.

• Duckan

Satisfaction, håller med. Vet inte nån som skulle få mig att gråta och flippa ur.

• Yn84

Tycker det känns orättvist att Sibel åkte. Hon känns mer värdig än många andra! Dax för Alice och Rebecca att åka. Dom säger mig ingenting.. Håller på Klara.

• Cherrry

Vad larviga dom var började tjuta och ha sig skit pinsamt. Tycker Alice ska vinna men ingen passar som Sveriges top Model. O klaras röst låter inte kvinnligt alls.tycker programmet är så b men man tittar ändå haha går inte att låta bli. Och Sibel som stor tjöt när hon åkte ut väx upp det är en tävling.!!

• Duckan

Cherry, det är asdåligt egentligen men jag kan inte heller låta bli. Ser just nu repriser på ANTM om dagarna och det är en tydlig skillnad. Izabella må vara vacker men hon är inte en bra programledare alls.

Svar på tråden Top Model Sverige!